AvidGamer Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Høres fælt ut som filmen BLOW, men kan ikke huske kloakk delen. Har vært lengesiden jeg har sett den. Endret 20. april 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Høres fælt ut som filmen BLOW, men kan ikke huske kloakk delen. Har vært lengesiden jeg har sett den. Rettelse, det var ikke den filmen. Handlinga i Blow foregår i Usa, Mexico og Colombia. I den filmen jeg er ute etter så foregår i handlinga i spania ellerno sånt. Dopet kommer inn på en strand i spania fra morokka, og slutten er veldig annerledes enn i Blow. Slutten i filmen jeg er ute etter er at han knerter sjefen sin, kaprer en bil og stikker av med pengene. Endret 22. april 2008 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
thehook2 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei Ser etter en film fra noen år siden. Handler om en svart mann som er i hovedrollen sammen med en hvit dame. De finner i alle fall opp nye våpen som skal bedøve motstanderne, og ikke drepe dem. Men en tredje person slår på våpenet på full kraft og skyter ned en vegg bla, men ender med at hvite damen ender i rullestol. Hovedmannen slutter, men tredjepersonen selger våpenet til folk som får dem på gaten. Dermed lager ham en rustning av stål og en hammer som har samme funksjoner og er våpen. Dermed begynner han å kjempe mot de som har disse våpene. Noen som husker hvem dette er. Er ikke den nye "Iron Man" som er aktuell på kino om ikke lenge. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det først som slo meg er Steel med Shaquille O'Neal. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kommer ikke på hvilken film dette er. Noen som kan hjelpe meg? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kommer ikke på hvilken film dette er. Noen som kan hjelpe meg? Er "District B13" aka "Banlieue 13" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg lurer på en filmtittel her. Filmen handler om en amerikansk familie som lever på en bondegår. Brått blir de angrepet av noen pelsete aliens og helvete er løs. Ganske sikker på at det er endel av filmer i den "serien", men njeg husker ikke hva den heter. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Den første i Critters serien - http://www.imdb.com/title/tt0090887/ Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg lurer på en filmtittel her.Filmen handler om en amerikansk familie som lever på en bondegår. Brått blir de angrepet av noen pelsete aliens og helvete er løs. Ganske sikker på at det er endel av filmer i den "serien", men njeg husker ikke hva den heter. Du tenker sikkert på CRITTERS, er 4 filmer totalt. Lenke til kommentar
Ikillyouformoney Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei, jeg så en film for 5-6 år siden som jeg ikke husker hva heter. Det er med 3 brødre som lærer seg karate av sin bestefar eller noe. Jeg husker ikke så mye men jeg håper dere kan hjelpe meg:) Om jeg ikke tar feil er det ikke bare en film Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hei, jeg så en film for 5-6 år siden som jeg ikke husker hva heter. Det er med 3 brødre som lærer seg karate av sin bestefar eller noe. Jeg husker ikke så mye men jeg håper dere kan hjelpe meg:) Om jeg ikke tar feil er det ikke bare en film 3 Ninjas (1992) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Og kikker man på movie connections ser man de tre oppfølgerne - http://www.imdb.com/title/tt0103596/movieconnections Endret 27. april 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Ikillyouformoney Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nok ett spørsmål. En film jeg så for mange år siden på tv2. Jeg tror det var noe med "stupid" i navnet på filmen. Det var ihvertfal noen artige "romvesener" med i den. Det var en ganske morsom komedie etter min smak. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nok ett spørsmål. En film jeg så for mange år siden på tv2. Jeg tror det var noe med "stupid" i navnet på filmen. Det var ihvertfal noen artige "romvesener" med i den. Det var en ganske morsom komedie etter min smak. Trenger nok litt mer info enn det. Prøv å fortell det du husker som skjer i den. Lenke til kommentar
Ikillyouformoney Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hmm, husker nesten ingen ting. Tror de inne på et svær dinosaur park eller noe forhistorisk museum eller noe Men jeg kan komme med et spørsmål til da. Paraodi av mafia filmene som f.eks Gud faren. Husker jeg så den på tv for lenge siden. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 det er nok Mafia du tenker på da. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nok ett spørsmål. En film jeg så for mange år siden på tv2. Jeg tror det var noe med "stupid" i navnet på filmen. Det var ihvertfal noen artige "romvesener" med i den. Det var en ganske morsom komedie etter min smak. Trenger nok litt mer info enn det. Prøv å fortell det du husker som skjer i den. http://www.imdb.com/title/tt0116996/ ? I alle fall litt hysteriske morosame romvesen med i filmen der.. Lenke til kommentar
dag73 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) En Islandsk film fra ca 1980, som handler om et mannlig og et kvinnelig rockeband. De reiser til Norge i filmen, og står i en scene på toppen av Holmenkollbakken. Gikk på Nrk midt på 80-tallet en gang. http://us.imdb.com/title/tt0177924/ Endret 28. april 2008 av dag73 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Takk til LunarPoet og AvidGamer. Er Critters jeg tenkte på ja. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Såg ein trailer for 6-12 månader sidan om ei dame som vart holdt fange av ein mann. Heile traileren var ganske kryptisk, vi fekk aldri sjå ansiktet til mannen (som hadde meir enn nok skumle "verktøy" til å øydelegge denne dama), trur vi berre såg hendene hans. Dama var den einaste som prata i traileren. Ho var fastspent på eit bord, trur eg, og sa «no, please, don't hurt me» eller noko liknande. Filmen kan maks vere 2 år gammal. Syns å hugse noko om ei garasje også. Any ideas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå