Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres fælt ut som filmen BLOW, men kan ikke huske kloakk delen. Har vært lengesiden jeg har sett den.

Rettelse, det var ikke den filmen. Handlinga i Blow foregår i Usa, Mexico og Colombia. I den filmen jeg er ute etter så foregår i handlinga i spania ellerno sånt. Dopet kommer inn på en strand i spania fra morokka, og slutten er veldig annerledes enn i Blow. Slutten i filmen jeg er ute etter er at han knerter sjefen sin, kaprer en bil og stikker av med pengene.

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar

Hei

Ser etter en film fra noen år siden. Handler om en svart mann som er i hovedrollen sammen med en hvit dame. De finner i alle fall opp nye våpen som skal bedøve motstanderne, og ikke drepe dem. Men en tredje person slår på våpenet på full kraft og skyter ned en vegg bla, men ender med at hvite damen ender i rullestol. Hovedmannen slutter, men tredjepersonen selger våpenet til folk som får dem på gaten. Dermed lager ham en rustning av stål og en hammer som har samme funksjoner og er våpen. Dermed begynner han å kjempe mot de som har disse våpene.

Noen som husker hvem dette er. Er ikke den nye "Iron Man" som er aktuell på kino om ikke lenge.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en filmtittel her.

Filmen handler om en amerikansk familie som lever på en bondegår. Brått blir de angrepet av noen pelsete aliens og helvete er løs. Ganske sikker på at det er endel av filmer i den "serien", men njeg husker ikke hva den heter.

Du tenker sikkert på CRITTERS, er 4 filmer totalt.

Lenke til kommentar
Nok ett spørsmål. En film jeg så for mange år siden på tv2. Jeg tror det var noe med "stupid" i navnet på filmen. Det var ihvertfal noen artige "romvesener" med i den. Det var en ganske morsom komedie etter min smak.

Trenger nok litt mer info enn det. Prøv å fortell det du husker som skjer i den.

Lenke til kommentar
Nok ett spørsmål. En film jeg så for mange år siden på tv2. Jeg tror det var noe med "stupid" i navnet på filmen. Det var ihvertfal noen artige "romvesener" med i den. Det var en ganske morsom komedie etter min smak.

Trenger nok litt mer info enn det. Prøv å fortell det du husker som skjer i den.

http://www.imdb.com/title/tt0116996/ ?

I alle fall litt hysteriske morosame romvesen med i filmen der..

Lenke til kommentar

Såg ein trailer for 6-12 månader sidan om ei dame som vart holdt fange av ein mann. Heile traileren var ganske kryptisk, vi fekk aldri sjå ansiktet til mannen (som hadde meir enn nok skumle "verktøy" til å øydelegge denne dama), trur vi berre såg hendene hans. Dama var den einaste som prata i traileren. Ho var fastspent på eit bord, trur eg, og sa «no, please, don't hurt me» eller noko liknande. Filmen kan maks vere 2 år gammal. Syns å hugse noko om ei garasje også.

Any ideas? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...