Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter en film der en mann reiser rundt på en båt som han har laget selv, den er formet som en H. Også har han gjeller (sånn som fisken har) slik at han kan puste under vann. Er lenge siden jeg så den, så jeg husker ganske lite fra den. Men jeg håper det er noen som veit hvordan film jeg snakker om. Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Eg, eksdama mi og ei venninne byrja ein dag å sjå ein film. Den var ikkje meir enn nokre år gammal. Den handla om KGB og noko greier under den kalde krigen. Det var i alle fall ein del om avlytning, og gransking. Eg trur handlinga gjekk føre seg i Amerika. Filmen byrja med eit par som hadde sex på eit hotellrom, der dette vart fanga opp av eit overvakingskamera.

Lenke til kommentar

Leiter etter et dokumentar film. Handler om en mann som havnet i koma i mangen år. Da han våkner må han oppleve verden på ny.

Husker veldig godt i traileren ei av venninene hans forteller;

"He came up to me and said: "I just discovered the greatest band! The Rolling Stones, have you heard of them?"

Husker ikke helt settingen, men jeg TROR han bestemmer seg for å reise rundt i landet (USA) for å finne segselv.

Den er ikke gammel. Mulig fra 2007.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Halla, jeg leiter etter en film og jeg håper at noen kan hjelpe meg. Det er en fransk film som handler om en vennegjeng som driver med cityjumping. En liten unge skader seg når han etterlingner de og gjengen føler et ansvar for å betale sykehusregninga så de begynner å stjæle.

Det er det jeg husker.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det bare er laget en film med dette, men leter ihvertfall etter en film jeg så for en stund tilbake som i starten / under introduksjonen (tror det var da) hadde over hele skjermen quotet definisjonen av et ord, på samme måte som det står i ordboken.

Noe alà the Fountains introduksjon med bilbelsitatet, men som det er skrevet i en ordbok.

2423234628_8fdb9d794b.jpg

Endret av manamind
Lenke til kommentar
Vet ikke om det bare er laget en film med dette, men leter ihvertfall etter en film jeg så for en stund tilbake som i starten / under introduksjonen (tror det var da) hadde over hele skjermen quotet definisjonen av et ord, på samme måte som det står i ordboken.

Noe alà the Fountains introduksjon med bilbelsitatet, men som det er skrevet i en ordbok.

Husker at Pulp Fiction starter sånn.

Har også sett det i minst en annen film, men den husker jeg ikke navnet på.

Lenke til kommentar
Leiter etter et dokumentar film. Handler om en mann som havnet i koma i mangen år. Da han våkner må han oppleve verden på ny.

Husker veldig godt i traileren ei av venninene hans forteller;

"He came up to me and said: "I just discovered the greatest band! The Rolling Stones, have you heard of them?"

Husker ikke helt settingen, men jeg TROR han bestemmer seg for å reise rundt i landet (USA) for å finne segselv.

Den er ikke gammel. Mulig fra 2007.

Quote megselv i håp at noen kjenner igjen filmen....PLEASE!

Lenke til kommentar

Okey, nå har veldig lyst til å se en film, problemet er bare at jeg ikke husker hva den heter. Det eneste jeg husker om filmen er følgende: En fyr som kommer seg inn i dop produksjon etter å ha funnet ut at de smugler inn hasj på en strand. Han blir omtrent partner med "The Boss" men det går til helvete for de. Når de kommer hjem til huset deres så er politet der. De har blitt forrådt. Dermed begynner de å leve på gata, og ser ut som søppel. De treffer på to kvinner og sjefen husker at de engang sa at de ville ha pult partnern hans for 1000 dollar. Dette går også til helvete, så de stjæler bilen deres. Etter dette prøver de å finne ut en måte på å komme seg inn i det tidligere huset deres for å få tak i pengene. Det ender med at han ene av de må krabbe gjennom kloakken for å komme seg inn i huset. Han blir grådig, får tak i pengene, og dreper sjefen, kaprer en bil å kjører.

Noe med slutt sitatet jeg husker er noe sånt som "Once you have it all you want more, and I wanted more" noe som det.

Er det noen som kan hjelpe med tittelen til filmen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...