Cuneax Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Slike forespørsler skal ikke tas her. Formålet til denne tråden er f.eks. å finne ut tittelen på en film man har sett, men ikke vet navnet på. Anbefalinger kan du spørre om i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=653697 Lenke til kommentar
zulo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Lime? ikke Lime, hvis det var meg du snakka til... Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Noen som vet hva "Jaget... bort" heter på engelsk? Det er en parodi på "jaget"(duh) med Leslie Nielsen i hovedrollen. Sinnsykt moro. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Noen som vet hva "Jaget... bort" heter på engelsk? Det er en parodi på "jaget"(duh) med Leslie Nielsen i hovedrollen. Sinnsykt moro. Regner med det er Wrongfully Accused (1998) du er på jakt etter. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Noen som vet hva "Jaget... bort" heter på engelsk? Det er en parodi på "jaget"(duh) med Leslie Nielsen i hovedrollen. Sinnsykt moro. Tipper Wrongfully Accused. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Supert. Takk gutær. Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Så en film for en stund siden, som jeg gjerne skulle sette igjen, kommer bare ikke på navnet. Handler om en fyr som blir fryst ned for å ha gjort en eller annen forbrytelse. Langt inn i framtiden må de fryse han opp igjen fordi hans ''fiende'', som også var fryst ned, har greid å komme seg ut. Noen som kan hjelpe meg? takktakk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Demolition Man http://imdb.com/title/tt0106697/ Endret 31. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Demolition Man EDIT: Tydeligvis er jeg Johnny-come-lately i dag... Endret 31. januar 2008 av JacEr Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det var det vettu! tusen takk Lenke til kommentar
dnstuff Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei, så en film for noen år siden (4 år eller noe slik) jeg tror filmen var nokså ny da. Jeg var bare 12 år eller noe slikt, så jeg er ikke sikker, men jeg mener å hugse den var bra. Filmen handlet ihvertfall om ett house party i en amerikansk storby, hvordan de fikset politiet av veien, dj-ene også var det to homofile som skulle dit, men de kom seg aldri fram tror jeg og filmen slutter med at de står å danser ved en elv eller noe slikt utenfor en liten golf som spiller trance på full guffe. Håper noen kanskje kjenner den igjen, selv om beskrivelsen ikke er mye å skryte av... På forhånd takk for alle tips Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 rules of attractions? med James van der Beek Lenke til kommentar
dnstuff Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 rules of attractions? med James van der Beek Jess, tror det er den etter raskt søk på youtube, tusen takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 no prob,bob Lenke til kommentar
petterdass Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Kom til å tenke på en film som gikk på tv2 for mange mange år siden...sikkert 10 år siden... ikke mye jeg husker, men historien pågikk "i gamle dager" da man brukte båt som fraktmiddel... Husker at det var en mann som hadde blitt skilt fra søsteren sin når han var liten..når han så er voksen, treffer han en dame, blir forelsket og gifter seg med henne... Det viser seg at hun er faktiskt søsteren hans... Tror det er en engelsk\amerikansk film.. Husker de var på en lang båttur... Og når de finner ut dette om at de er søsken, så er de ute på landet, der de har hus, og en åker.... mer husker jeg ikke... ikke mye å ta av..men noen som kan vite hvilken film dette er? Lenke til kommentar
neoman Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vel leter ett en film. var noe med att noen folk drev å produserte inn erne chips i folk i hodene deres så de ble sterkere og tålte mye mere fysisk smerte. husker lite av filmen bare att jeg digga den, gjenomm store deler av filmen ble han jaget rundt av en stor sterk tror han var skallet, mann, hovedpersonen var en kar rundt 30 ganske atletisk. husker det var masse bra kamper osv for det meste nærkamp, men en del skyting også, var ett forsvars senter eller noe store deler av filmen foregikk i ett høyteknologisk ett. hvor disse cyber menneskene gikk berserk og drepte de som jobbet der osv. mener å huske filmen het noe med soldiers men er ikke sikkert. håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Saikooo Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg husker å ha sett en film for mange år siden på tv. Filmen var laget i 1997, men jeg husker ikke hva den heter. Det var en bilfilm med viggo mortensen i hovedrollen.. Har ikke sett hele filmen, men helt på slutten så kræsjer viggo mortensen bilen sin i noen sperringer under en bro eller noe i den duren. Denne filmen har eg sååååå lyst på.. Er det noen som vet hva den heter, og hvor jeg kan få tak i / kjøpt denne?? hadde vært evig takknemlig:):) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Du snakker nok om Vanishing Point (1997). En remake av den fantastiske Vanishing Point (1971). Selv har jeg ikke sett 97-versjonen, men tør alikevel å si at den orignale er myyyye bedre. Se heller den for første gang, enn å se remaken om igjen. Endret 3. februar 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Vel leter ett en film. var noe med att noen folk drev å produserte inn erne chips i folk i hodene deres så de ble sterkere og tålte mye mere fysisk smerte. husker lite av filmen bare att jeg digga den, gjenomm store deler av filmen ble han jaget rundt av en stor sterk tror han var skallet, mann, hovedpersonen var en kar rundt 30 ganske atletisk. husker det var masse bra kamper osv for det meste nærkamp, men en del skyting også, var ett forsvars senter eller noe store deler av filmen foregikk i ett høyteknologisk ett. hvor disse cyber menneskene gikk berserk og drepte de som jobbet der osv. mener å huske filmen het noe med soldiers men er ikke sikkert. håper noen kan hjelpe. Du er nok ute etter en av Universal Soldiers filmene er med skallede folk i begge (jeg teller da ikke de to tv filmene). Men siden du husker at den stort sett foregikk inne i et høyteknologisk byggning så er det helt sikkert Universal Soldier: The Return du er ute etter. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg heller sett den første filmen (Universal Soldier) den er mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå