Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter

haarod

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på en film her: Var en barnefilm jeg så når jeg var liten på slutten av 80 eller starten av 90 tallet en gang.

Den handlet om en hun som jeg tror kanskje het roger. Husker ikke så veldig mye mer en det egentlig bare en sene hvor han har blitt anklaget for å gjøre noe og skal skytes.

Han blir tatt med i skogen og bunnet fast i et tre og mens mannen sikter på han med geværet tenker hunden "kan du ikke bare slå meg med en avis"

Vet dette er tynt, men håper noen vet hvm det er =)

Hun mente du hund, var veldig forvirrende å lese innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei julen nærmer og det samme gjør tiden for julefilm titting. I fjor så jeg en genial julefilm på tv som jeg ikke husker navnet på. Filmen handlet om to naboer som konkurerte om å ha det mest pyntete huset, dette førte til uvennskap mellom de tidligere så gode vennene. Husker også at en av disse naboene fikk kreft i den venstre testikkelen. Handlingen foregår i USA i en liten forstads by, filmen er en komedie. Mer husker jeg dessverre ikke.

Er det noen som har noen ide om hvilken film jeg snakker om?

Takker for alle svar

Det er ikke "Du grønne glitrende (Deck the Halls)" du tenker på da?

Lenke til kommentar
Hei!

Lurer på en film her: Var en barnefilm jeg så når jeg var liten på slutten av 80 eller starten av 90 tallet en gang.

Den handlet om en hund som jeg tror kanskje het roger. Husker ikke så veldig mye mer en det egentlig bare en scene hvor han har blitt anklaget for å gjøre noe og skal skytes.

Han blir tatt med i skogen og bunnet fast i et tre og mens mannen sikter på han med geværet tenker hunden "kan du ikke bare slå meg med en avis"

Vet dette er tynt, men håper noen vet hvm det er =)

Kan det være Rover Dangerfield (1991). Syns å huske noe lignende fra den.

Lenke til kommentar

Jada det var det =D Utrolig hva folk her får til ass. Tusen tusen takk =D

ingen som har noe ide om hvor man kan få tak i denne? Hva evt den norske tittelen er? Fant ut at den heter "hunden rover på semester på svensk".

Fant den på vhs på amazoon, men til 37 dollar, noen andre ideer om hvor de kanskje har den?

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

Hei! Trenger hjelp til å finne navnet på en erotisk film jeg såg på tv2 for endel år siden.Husker dessverre veldig lite av selve filmen,men kan jo fortelle hva jeg husker.Filmen kan ha vært laget slutten av 80-tallet,men vil tro at den ble laget tidlig/midt på 90-tallet(Kunne minne om en fransk film,men husker ikke om de snakket fransk på den).Den handlet om en (tror hun var prostituert) brunette som bodde i byen(Håret kan ha vært svartbrunt kanskje).Hun hadde seg med forskjellige menn,og så husker jeg en kvinne-orgie hun var med på lenger ut i filmen(husker hun kom inn på rommet til alle kvinnene som var godt igang allerede og joina dem)(kan ha vært et par menn der også,ikke helt sikker)Litt lenger ut i filmen husker jeg hun tok med seg en annen kvinne(venninne eller noe,mener bestemt på at hun var rødhåra) til en svart mann,som liksom var en slags (mirakel mann/heksedoktor eller noe) som skulle hjelpe denne rødhåra kvinnen ved å bli kvitt en forbannelse (sjukdom/demon eller noe i kroppen <----)ikke helt sikker på om det var noe som feilte henne).Husker han danset rundt denne rødhåra kvinnen,og til slutt hadde de sex mener jeg på,mens hun som var hovedpersonen i filmen(brunetten) så på bak et gitter eller noe.(Det kan ha vært inne i et kappell,en kirke eller noe dette skjedde).

Husker også at hovedpersonen hadde sex på open gate oppetter en hus-mur(det var mørkt,kan ha vært voldtekt).Og det siste jeg husker,var ganske sent i filmen,da stod hun modell på en kunstutstilling eller noe lignende sammen med en mann(begge var nakne).Husker hun hadde endel hår på musa,og at ansiktet ikke var det peneste jeg har sett.

Noen som vet hvilken film jeg snakker om? :)

Lenke til kommentar
Hva evt den norske tittelen er? Fant ut at den heter "hunden rover på semester på svensk".

Jeg husker at den norske tittelen også inneholder 'Rover'. Men that's about it.

Ikke helt sikker,men tror tittelen er "Hunden Rask" på norsk.

Endret av OJ_Sledge
Lenke til kommentar

Den VHS'en jeg så for mange mange år siden hadde engelsk tale, og den norske utgivelsen er sikkert dubbet. Så ikke stol på meg når det gjelder tittelen.

(Det er forresten jævlig viktig å se den på engelsk da det er Rodney Dangerfield som har stemmen til Rover. Og hele karakteren er basert på den unike personligheten til Rodney)

Lenke til kommentar

Hei :p Det er en grøsser jeg lurer på hva heter. Putter hele greia i spoiler siden jeg må skrive omtrent halve handlingen :p

Jeg sto opp i fire-tiden en gang på natta :p Og jeg skrudde på TV'n. På kanalen Showtime var det en slags slasher-grøsser.

Det var om en dame og en mann som flyttet inn på et slags motell. Der var det en sånn gal stygg morder med finnlands-hette og økser og masse rart. Når jeg tok på kanalen satt han oppå en kvinne i en seng og ødela henne fullstendig me en øks.

Senere ble man kjent med en annen kvinne på motellet :p Hun hadde vist forsvunnet.

Når en politimann gikk inn på rommet hennes så han henne ikke for hun hang, levende, i taket, holdt oppe av spikre over hele kroppen...

Etterpå fikk man se en ungdom som hadde truffet en dame som også bodde på motellet, og hun hadde webcamera på, og akkurat da kom moren hans inn så han skrudde av alt.

Da kom han morderen fram fra vinduet og kjørte en borremaskin inn i nakken på hun som hadde webcamera på.

Enda senere fikk de vite at noe var galt på motellet så hun dama (hovedrollen), direktøren, og mannen hennes dro på leting etter morderen... Direktøren ble fanget og fikk en slags syre i trynet som etset bort ansiktet. Så ble dama fanget og lagt på et tortur-bord, også var det et sånt digert barberblad som sakte kom mot skrittet hennes. Så kom mannen til unnsetning og veltet en svær hylle over morderen. Når politiet kom var han ikke der.

Så var hun dama tilbake på rommet sitt. Når hun gikk forbi stuevinduet kom plutselig morderen ut av vinduet, men to politifolk kom og skjøt han ut vinduet me en lampe eller noe, Sånn at han ble viklet inn i en tråd. Når de så ut vinduet hang ikke der lenger. :p

Endret av pompews
Lenke til kommentar

Jeg husker dessverre ikke tittelen på en film jeg ønsker å se igjen...

husker veldig lite fra den, men det som sitter igjen er om en mann som har "fiskegjeller" og dermed klarer å svømme under vann veldig lenge...var en action film tror jeg og husker at denne mannen hadde noen svære kniver...så denne filmen for ca. 10 år siden tror jeg...noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...