Theo343 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Vet at dette er litt som å banne i kirka, da Epox ikke er å regne som høykvalitets produkt. Har selv hatt ett Epox MB en gang i tiden. Men hva synes dere om dette Epox kortet? Jeg synes det meget interessant i forhold til hva kortet har av integrerte funksjoner. EPoX EP-8HDA3+ hos Komplett EPoX EP-8HDA3+ Hos EPoX Pluss: - Maks. databushastighet 1600 MHz!? Er dette en spøk, eller bare jeg som ikke er godt nok kjent med K8T800 ennå?? - RAID 0, RAID 1, RAID 5, RAID 10, JBOD. Har aldri sett en så fullspekket RAID funksjonalitet på et desktop/workstation hovedkort. - 3Com 3C940 1 Gb Ethernet controller. Bra kvalitet. - 2 standard IDE ports for ATA-133, backwards compatible with ATA-100/66 - 2 S-ATA ports from onboard southbridge VT8237 - 4 S-ATA ports from Silicon Image Sil-3114 (burde gi nok disk muligheter) - Onboard P80P diagnostics LED. Kjekt hvis man skulle trenge den. Men... Minus: - EPoX, litt rufsete rykte.. - Finner ikke firewire!?! Mulig jeg er kravstor, men synes det er en selvfølge i dag. - kun 2 minneslotter, men trenger man egentlig den 3? - Ikke PowerNow! Cool & Quiet støtte... - 6 channel Realtek ALC65x. Kunne godt tenkt meg VIA's 7.1/24bit, men kan ikke få alt. Endret 27. desember 2003 av Theo343 Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Eneste som jeg synes er dumt med kortet er at det bare har 2 DIMM-slotter, men som du sier: Trenger man flere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå