akelbo Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Se den første traileren for Diablo-konkurrenten. Nydelige Path of Exile får en oppfølger Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Ser jo helt likt ut som eneren. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Kommer dette noensinne til Switch? Liker ikke sånne spill på storskjerm. Vil ha litt distrasjon fra, al grindingen. Hadde heller ikke hatt noe i or å velge kjønn selv. Lenke til kommentar
El Nestorn Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Anbefaler deg å sjekke ut denne, så ser du at det er store forskjeller Lenke til kommentar
0z0n Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Det at vi allerede 13. desember får en ny expansion / endgame og ny leaguemekanismer. Samt at vi i løpet av 2020 får ny league hver 3. måned, Path of Exile 2 (beta) og et mobilspill er helt fantastisk! Er ikke noen andre som klarer å lansere så mye nytt hele tiden Lenke til kommentar
Iki Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Det er ikke bestandig det er så bra med mye nytt hele tiden heller. Balanseringen av spillet. Det å måtte starte helt på nytt hele tiden. Osv. For noen er det sikkert gøy, men når man løper gjennom den samme campaign flere tusen ganger så blir det litt kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
0z0n Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 (endret) Iki skrev (23 minutter siden): Det er ikke bestandig det er så bra med mye nytt hele tiden heller. Balanseringen av spillet. Det å måtte starte helt på nytt hele tiden. Osv. For noen er det sikkert gøy, men når man løper gjennom den samme campaign flere tusen ganger så blir det litt kjedelig i lengden. Jepp, balansering av 38 ascendancy / klasser med alle skill-gems blir en utfordring. For de aller aller fleste er det å starte på nytt hver 3. måned helt fantastisk, de som ikke ønsker det kan spille på standard for evig tid så det er ingen problem. Nesten alt av league-mekanismer kommer til standard. Når Path of Exile 2 kommer så har vi 2 ulike kampanjer å velge mellom, så da trenger du bare å gå gjennom samme campaign maks 2 ganger i året om du spiller hver league med en karakter. Endret 16. november 2019 av 0z0n Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 (endret) DU DÆVEN, så fett. Håper den kommer som fysisk utgave til Ps4(5). Endret 16. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Fett, likte grafikken mye bedre. Blir spennende å se hva de får til. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Det er i PoE sitt tilfelle -utelukkende- bra at det er så mye nytt hele tiden. Det er sånn man holder liv i et spill. Hvis du har spilt PoE noen leagues så er gjennomkjøring av acts en ganske kort og grei opplevelse. Balansering i et spill uten pvp (ja, jeg vet det er pvp men den bruker ingen) er vel ikke så veldig viktig og ødeleggende for spillet i mine øyne. Noe er selvfølgelig bedre enn annet, men alt fungerer. Ser frem til 3.9 og PoE2 når den tid kommer. Godt de kasta på litt ekstra til 3.9 releasen, for den league mechanicen så ikke HELT mega ut for min del, litt halvhjerta. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Litt på tide med ny grafikk og mekanikk, Det blir hærli! Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 En av grunnene til at jeg sluttet med PoE var at jeg syntes grafikken og animasjonene var så stive, så dette er jeg positiv til. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Har på feelingen du spilte melee klasser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå