Takk for meg Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Savner å kunne trykke på innlegg som er sitért for å komme til dette innlegget. Nå er det Nick (klikkbart for profilen) og «skrev (xx tid siden)» Man kunne altså gjort siste delen som link til aktuelle innlegg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 K.S skrev (2 minutter siden): Savner å kunne trykke på innlegg som er sitért for å komme til dette innlegget. Nå er det Nick (klikkbart for profilen) og «skrev (xx tid siden)» Man kunne altså gjort siste delen som link til aktuelle innlegg. Det dukker oppe en krøllpil i høyre ende av linjen: Geir Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 14. november 2019 Forfatter Del Skrevet 14. november 2019 tom waits for alice skrev (1 time siden): Det dukker oppe en krøllpil i høyre ende av linjen: Finner ingen slik pil - ikke med musen over heller. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 K.S skrev (59 minutter siden): Finner ingen slik pil - ikke med musen over heller. Merkelig. Den dukker opp hos meg, i det samme innlegget. Grå med pila utenfor, svart med pila over: Geir Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 K.S skrev (1 time siden): Finner ingen slik pil - ikke med musen over heller. Hvilken nettleser bruker du, på hvilket operativsystem? Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 14. november 2019 Forfatter Del Skrevet 14. november 2019 Runar skrev (1 time siden): Hvilken nettleser bruker du, på hvilket operativsystem? Opera v 66.0.3502.0, W7 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 K.S skrev (3 minutter siden): Opera v 66.0.3502.0, W7 Utifra bildet du postet tidligere, ser det ut til at du i tillegg mangler et par andre små ikoner. Kan du ta et skjermbilde av hele dette innlegget, mens du holder musepekeren over det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 K.S skrev (1 time siden): Kun «Rapporter innlegg» som blir mer visuelt som er forandringen med musepeker over slik jeg kan se. Hvor teknisk kyndig vil du si du er? Hvis jeg ber deg høyreklikke på «Rapporter innlegg» og velge «Inspiser element» eller noe i den dur, forstår du hva jeg mener? Hvis ja, inspiser «Rapporter innlegg», og send meg skjermbilde av koden du får opp i utviklerverktøyet. 1 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 15. november 2019 Forfatter Del Skrevet 15. november 2019 tom waits for alice skrev (19 timer siden): Merkelig. Den dukker opp hos meg, i det samme innlegget. Grå med pila utenfor, svart med pila over: Viste seg at det er Adblock Plus som fjerner den når man har valget «Blokker sporing av ikoner for sosiale medier» aktivert. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 K.S skrev (17 minutter siden): Viste seg at det er Adblock Plus som fjerner den når man har valget «Blokker sporing av ikoner for sosiale medier» aktivert. Godt du fant ut av det. Geir 1 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 15. november 2019 Forfatter Del Skrevet 15. november 2019 Æren for å tenke på utvidelsene skal @Runar ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå