ronygaa Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Jeg har nettopp kjøpt en ny Seagate Backup Plus Hub og har forsøkt å koble den på mitt hjemmenettverk gjennom usb-port på min ruter Zyxel P2812, markedsført av Telenor. Ruteren har 2 usb-porter, men jeg får ikke koblet meg til noen av dem. Mener å ha sett et sted at disse portene ikke kan brukes, men det høres jo utrolig ut. De kan da neppe bare være ment å stå til pynt! Er det noen som vet noe om dette eller har hatt det samme problemet? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Mener å huske at man må logge på boksen og aktivere File Sharing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 P2812 finnes i mange utgaver. Mange år siden jeg har brukt den fra Telenor, men den fra Altibox har 1 USB-port, og den kan ikke brukes. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 19. november 2019 Del Skrevet 19. november 2019 Personlig ville jeg styrt unna å bruke NAS-funksjonalitet via usb-portene på rutere - dette selv om man ikke legger opp til å tilgjengeliggjøre innholdet via internett. Telenors 2812 er en temmelig gammel ruter - om man kunne delt disk via USB her, tenker jeg at ytelsen man hadde fått hadde vært svært begrenset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå