Tomzern Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Q-tec'en tok farvel med meg for noen dager siden, så nå kjører jeg systemet på en lånt 300Watts billig-PSU som fulgte med i et ClasOhlson kabinett, og det er vel i minste laget for mitt system, så jeg tenkte å spandere på meg selv en ny PSU Har sett på denne...Trenger jeg 400Watt, eller kan jeg gå for denne som er en god del billigere?? Evt. andre forslga til PSU?! Mvh Tomzern Lenke til kommentar
essess Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Den på 350W er nok bra nok. Yter jo mer også i følge tester. Har den sjøl og er fornøyd med den. Lenke til kommentar
Kei Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 satte i denne for en stund siden og er meget fornøyd en 400w av samme her Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Den på 350W er nok bra nok. Yter jo mer også i følge tester. Har den sjøl og er fornøyd med den. må si meg enig her, har den og er veldig godt fornøyd (350W) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har den gode gamle F/S 350w saken (med 80mm vifte) og har enda ikke kommet over noe den ikke har greid å drive. Dual Athlon + 2x Optisk + 3x IDE HDD + GF4 Dual P3 + 3x SCSI + 2x IDE Begge disse systemene har den drevet uten problemer. Den anbefales kraftig, og dersom du ikke vil betale mer så finner du ikke noe bedre. (men dersom du vil betale mer så bør du se på Antec) Lenke til kommentar
Sufrati Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 EH, sånn.. jeg ser siggen din, du trenger ikke mer enn 300watt til det systemet der.... bare så det er sagt. men alltids kjekt med bra psu. Lenke til kommentar
laptor Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 den er bra nok, vis ikke den er veldig ustabil i spenningene da. jeg har en på 200w men det står at ikke 3dkortet får nok strøm men har ikke noe problemer alikavel vis det er noen som skal ha ny psu så er det meg... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Gå for 350W. Det holder i massevis. Har den selv Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Bruker denne denne og jeg kunne ikke tenke meg å ha noen andre Ta en titt og se om du liker den Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Okei jeg tror jeg går for den Fortron/Source 350Wattern jeg!!!Den så veldig bra ut, og ut ifra deres erfaringer så høres det jo mer enn bra nok ut Takk for hjelpen jeg har en på 200w men det står at ikke 3dkortet får nok strøm men har ikke noe problemer alikavel Til Laptor: Tror du burde bytte PSU før det skjer noe som du ikke vil at skal skje...Dessuten så jobber nok systemet ditt ustabilt og treigt med så svak PSU!!Kan garantere at du vil merke forskjell, for det gjorde jeg!!Veldig Mvh Tomzern Endret 28. desember 2003 av Tomzern Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Bra valg du gjorde der Og husk at fortron yter en del mer enn det som er blitt angitt. 350w yter like mye som 400w. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå