Gå til innhold

Er denne PSU grei?

Anbefalte innlegg

Q-tec'en tok farvel med meg for noen dager siden, så nå kjører jeg systemet på en lånt 300Watts billig-PSU som fulgte med i et ClasOhlson kabinett, og det er vel i minste laget for mitt system, så jeg tenkte å spandere på meg selv en ny PSU :thumbup:

Har sett på denne...Trenger jeg 400Watt, eller kan jeg gå for denne som er en god del billigere??

Evt. andre forslga til PSU?!

Mvh Tomzern :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har den gode gamle F/S 350w saken (med 80mm vifte) og har enda ikke kommet over noe den ikke har greid å drive.

Dual Athlon + 2x Optisk + 3x IDE HDD + GF4

Dual P3 + 3x SCSI + 2x IDE

Begge disse systemene har den drevet uten problemer.

Den anbefales kraftig, og dersom du ikke vil betale mer så finner du ikke noe bedre. (men dersom du vil betale mer så bør du se på Antec)

Lenke til kommentar

Okei jeg tror jeg går for den Fortron/Source 350Wattern jeg!!!Den så veldig bra ut, og ut ifra deres erfaringer så høres det jo mer enn bra nok ut :yes:

Takk for hjelpen :D

jeg har en på 200w men det står at ikke 3dkortet får nok strøm men har ikke noe problemer alikavel

Til Laptor: Tror du burde bytte PSU før det skjer noe som du ikke vil at skal skje...Dessuten så jobber nok systemet ditt ustabilt og treigt med så svak PSU!!Kan garantere at du vil merke forskjell, for det gjorde jeg!!Veldig :yes:;)

Mvh Tomzern :)

Endret av Tomzern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...