Dryasanne Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) jeg har jo en real batterilader for å få lada batteriet skikkelig men jeg kunne tenkt meg en sånn trickle charger som kan stå i HELE tidenm så jeg slipper de trege kaldstartene nå i 5 - 10 minus, dieselbil ..... jeg er ute å kjøre hver andre dag bare, og da 40 km/t på dårlig grusvei en halvtimes tid ? Endret 15. november 2019 av Dryasanne Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Ikke vurdert en liten varmematte til batteriet? Får du varmet opp batteriet til noen varmegrader får du mye lettere start. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Denne billige saken her fra Biltema gjør akkurat det du trenger. Den vedlikeholdslader, og kan stå i hele tiden. Med mindre du trenger en som tåler vannsprut, er denne helt kurant. Les brukermanual, det er flere innstillinger på den. For 299,- er det intet mindre enn et kupp. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg ga 1800kr for en Victron Energy..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå