Gjest c01cf...d28 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Hei. Finnes det noen gode og seriøse nettsider der vi kan registrere oss for sextreff? Anonymous poster hash: c01cf...d28 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Nakenprat er også aktuelt men det lille jeg har sett den siste tiden viser meg at det er mye useriøse aktører der. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Vi var registrert på nakenprat for lenge siden. Der fikk vi veldig mange henvendelser hvor 90% var åpenbart desperate og useriøse menn, men allikevel nok seriøse henvendelser fra kvinner og par til at det tilsynelatende er en god plattform å møte andre. Bare vær forsiktig mtp anonymitet. Det var vel nylig noen her på diskusjon som ble offer for utpressing. Såvidt jeg husker var det vel et par som hadde delt bilder et sted. Da tenker jeg først og fremst at nakenprat er en potensielt farlig plass iom at det nok er den største og mest kjente arenaen for slikt innhold. Lenke til kommentar
Zanon Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Eroti (dot) no, er også en side som kan sjekkes ut Lenke til kommentar
Zanon Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 2 hours ago, Ale-Fawk said: Tinder eller RE hva er RE ? Lenke til kommentar
Oldemar Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 RE er reddit eller hva? og hva er eroti.no? This site can’t be reached. Liste er det fullt av slike Nakenprat, FoxyAffairs, Lyst-club, hi5, gaysir osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg