Annesonor Skrevet 21. november 2019 Forfatter Del Skrevet 21. november 2019 privatist!1 skrev (1 minutt siden): Haha, så langt tenkte jeg ikke? Begynner å bli mye for hodet nå, merker jeg hahaha, føler den.. hvor skal du ha eksamen? kristikirken? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Poenget mitt er at det er farlig å binde seg for mye til et tema på forhånd. Det har skjedd før at en forberedelsedel har lagt ganske tydelig opp til et tema, men så passer ikke selve eksamensoppgaven med det. Da har elever brukt mye tid på noe som de ikke får bruk for og må skrive om noe de ikke er forberedte på. Det er bare det jeg prøver å si ifra om. Lenke til kommentar
Annesonor Skrevet 21. november 2019 Forfatter Del Skrevet 21. november 2019 jaa, okei ja skjønner.. er jo litt kjipt hvis det skjer... men kan jo ikke øve på alt uansett så, får bare håpe det blir noe innenfor det Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Dere traff bra på gjetningene. Fin og grei oppgave. Håper det har gått bra i dag. Lenke til kommentar
lene1234 Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Noen som har fått karakter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå