Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tips til brukere med empati

Taurean

Anbefalte innlegg

Var usikker på hvor jeg skulle poste dette, det er kun en oppfordringstråd. Hadde egentlig tenkt å lage denne tilbake i 10. Oktober som er verdens psykisk helse-dag.

Anbefaler alle som har empati og genuin lyst til å hjelpe andre til å melde seg inn på Sidetmedord.no. Det er en mer "klinisk", eller hva skal jeg kalle det, nøytral plattform, hvor det er mer tyngre og vanskeligere emner. Det finnes folk på forumet her som er empatiske og jeg føler de burde få vite om dette. Det er mange på det forumet som trenger bare genuin støtte.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Røsslyngen skrev (4 timer siden):

Hehe, jeg fikk høre i politikkforumet at jeg mangler empati (ikke av Taurean) så der er nok jeg utelukket, hvis vi skal ta på alvor det tastaturkrigerne sier ? 

Ja, min erfaring når man prøver å komme med poeng med etikk, intellekt og psykologi på det forumet her er å møtes med fordømmmelse, stillhet eller utestengelse. Disse "krigerne" er ikke særlig smarte, så jeg tenker du ikke behøver å ta mye hensyn til dem.

Kom deg over på det andre forumet, hvis du vil ha intellektuell utfordring :) Bare husk det er litt "tyngre" energi  der. Men store muligheter for å hjelpe folk i mental nød, hvis dét er noe du søker å gjøre.

Og ja, jeg skulle endret hovedposten, men dét er også en fin funksjon som er fjernet etter forum"oppgraderingen". Redigering virker tydeligvis bare en viss stund etter posting. Jeg skulle bare nevne at det er flinke folk å skrive med der, som driver nettstedet. Nøytrale og profesjonelle. Bare som et råd.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...