Oppgulpet Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Hei, kjøpte meg en bærbar Acer Nitro 5 AN515-42 for to uker siden. Fikk først problemer med at jeg nettverket var helt borte, måtte starte maskina på nytt flere ganger for å få trådløst nett til å komme tilbake. Sånn har det vært hele veien, har oppdatert drivere og hele pakka men fortsatt ingen bedring og må fortsatt restarte for å få trådløst oppe å gå.Igår skulle jeg spille litt og merker med en gang at hele spillet lagger. Jeg restarter maskina, og det er ingen endring når jeg kjører spillet igjen. Så finner jeg ut at det er en ny oppdatering til Windows og setter i gang å installere den - våkner opp i dag til at pcn er helt klikk. Når jeg starter pc’n og acerlogoen dukker opp og skal laste, fryser hele dritten. Jeg slo den av og på en rekke ganger uten hell. Blei forbanna og satte igang med tilbakestilling av hele maskina, og etter at maskina har slettet alle filer og installasjonen skal settes i gang fryser det igjen og jeg kommer ingen vei! noen som har tips før jeg må gå steget å levere den inn? AMD Ryzen 5 2500U-CPU (2 GHz, 4 kjerner) AMD Radeon RX 560X GPU (4 GB GDDR5) Minne: 8 GB DDR4 RAM Lagring: 256 GB SSD Hilsen amatør Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Kan godt ha fått seg en smell hele pcen når den ble levert til butikk. Anbefaler deg å levere den inn på garanti evt åpent kjøp viss du har mulighet til det. Ellers er de tjo en kurrant maskin som du kan spille noen spill på ved lave innstillinger. (er ikke noe gaming maskin) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå