AfterGlow Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Ny trailer sluppet. Se det første glimtet fra Age of Empires IV Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 This... This I like.. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Gameplay så jo bra ut, men syns ikke grafikken var noe å skryte av, virket veldig kantete. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Dette så veldig lekkert ut 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Mener dere virkelig at det så pent ut? Hmm... minnet meg om Empire Earth. Grafikken så rett og slett ikke bra ut. Både det tekniske og det "kunstneriske" . For all del, grafikk er ikke alt, overhode ikke... Men dette ga meg ikke så høye forhåpninger. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 "Mener dere virkelig at det så pent ut? Hmm... minnet meg om Empire Earth. Grafikken så rett og slett ikke bra ut. Både det tekniske og det "kunstneriske" . For all del, grafikk er ikke alt, overhode ikke... Men dette ga meg ikke så høye forhåpninger. Er det sånn man må svare folk? for å trykke på svar gjør igenting hos meg hvertfall. Må ta copy paste mauellt. men uansett nei vi bare lyver, dette så fælt ut...... Hvorfor være ærlig i disse dager, hva godt kan det føre med seg... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Folkens, det er PRE-ALPHA! Sier seg selv at grafikk og slikt som dere klager på er langt fra ferdig ? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 @Guybrush 3pwood Gå inn i tråden og bruk "siterfunksjonen". Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Synes dette så helt fint ut jeg, bedre grafikk enn dette vi ikke tilføre så mye for min del. Det som derimot ville tilført mye er en god fysikkmotor. Og med tanke på hvordan tårnet i videoen kollapset, håper jeg vi har noe godt i vente.. 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Ser frem til LAN på dette! Singleplayer bryr jeg meg ikke så mye om. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Grafikken ser grei ut. Stilen er viktigare enn detaljrikdom etter mi meinig, men uansett er det gameplay det viktigaste i eit sånt spel. Spent på om dei klarar å levere noko som kan nå opp til dei eldre titlane. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 RRhoads skrev (5 timer siden): @Guybrush 3pwood Gå inn i tråden og bruk "siterfunksjonen". Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå