Tjohei Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Spekulerer litt på om jeg skal begynne å abonnere på Official XBox Magazine, men jeg lurer litt på det med betaling. Betaler man en gang årlig, eller for hvert blad man får tilsendt? Og det blir vel ikke moms på dem? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg kjøper det nå i butikkene, og jeg trodde abonnement var bare for de i united kingdom? Lenke til kommentar
hamame Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg abonnerer på blekka. Ikke noe problem å gjøre det selv om man ikke bor i UK. Det er BETRAKTELIG billigere enn å kjøpe i Narvesen, men selvsagt ikke dersom man bare kjøper 3-4 blader i året. Oppga kredittkort-nr, og blir trukket for ett års abonnement umiddelbart. £70 for 13 utgaver er ikke ublu pris... Harald Endret 4. januar 2004 av hamame Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg abonnerer på blekka. Ikke noe problem å gjøre det selv om man ikke bor i UK. Det er BETRAKTELIG billigere enn å kjøpe i Narvesen, men selvsagt ikke dersom man bare kjøper 3-4 blader i året. Oppga kredittkort-nr, og blir trukket for ett års abonnement umiddelbart. £70 for 13 utgaver er ikke ublu pris... Harald Takker for svar. Kult at det er så enkelt. Kan nok være at jeg slenger meg på det. Hvor lang tid tar det etter at bladet er gitt ut til du får det? Edit: Man må ikke betale moms eller noe sånt, vel? Endret 4. januar 2004 av Tjohei Lenke til kommentar
Johan H Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det tar vel en 10 dager, etter utgivelsesdatoen, før du får det i posten. Har ikke peiling når det gjelder moms... Lenke til kommentar
hamame Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Du betaler ingen moms utover den summen som blir trukket på kortet. Som foregående innlegg sier, ca 10 dager etter utgivelsesdato. Siste nummer fikk jeg fredag 2. januar. Omtrent samtidig som du ser det ligger i Narvesen. Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå