Midnight_walker Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Før kunne man se hvor mange innlegg man hadde i et tråd ved å trykke på <antall> svar. Det er ikke lenger mulig. Er dette meninga? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Alt bare kaos etter oppdateringen for oss som kjører DOS 3.3! Please fix ASAP! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) kremt skrev (2 timer siden): Flere som merker forumet er vesentlig tregere enn før? Jeg har ca 2-3x lenger responstid enn før oppgraderingen. Dette har med bakgrunnsprosseseer som kjører. Oppdateringen av databasen er dessverre ikke ferdig, og det vil ta en god uke, om ikke mer før dette fungerer optimalt. Dermed vil responstid og lastetider være noe tregere inntil dette er ferdig. Endret 15. november 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Jeg får ikke til å redigere eldre innlegg lenger - selv et inlegg jeg postet i går kveld mangler 'edit'-knapp. Dette skaper problemer når jeg skal vedlikeholde f.eks. førsteposten i årsutfordrings-tråden min. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) ventle skrev (17 minutter siden): Jeg får ikke til å redigere eldre innlegg lenger - selv et inlegg jeg postet i går kveld mangler 'edit'-knapp. Dette skaper problemer når jeg skal vedlikeholde f.eks. førsteposten i årsutfordrings-tråden min. Jeg kunne endre innlegg i går, men ikke i dag. Mistenker kanskje at de har slått det av igjen for ikke å få for mye folk som prøver å rette feil som uansett vil bli konvertert. Vi får høre... Edit: Nå fikk jeg lov å endre dette innlegget, men ikke andre jeg har postet i samme tråden. ? Da er det kanskje en "endre-frist" som er slått på. Det er jo dumt for innlegg som trenger å oppdateres, som du nevner. Geir Endret 15. november 2019 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Til @ventle og @tom waits for alice: Vi kjenner til situasjonen, og ser på mulige løsninger ☺️ 1 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 36 minutes ago, Runar said: Til @ventle og @tom waits for alice: Vi kjenner til situasjonen, og ser på mulige løsninger ☺️ Takk for svar. En annen ting jeg legger merke til (og som jeg ikke har sett har blitt adressert, men jeg kan ha skummet forbi det) er at signaturer er borte - er det permanent? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 ventle skrev (8 minutter siden): Takk for svar. En annen ting jeg legger merke til (og som jeg ikke har sett har blitt adressert, men jeg kan ha skummet forbi det) er at signaturer er borte - er det permanent? Signaturen er vel ikke nyttig at all, er det? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Jeg har begynt å få eposter om varsler på ting jeg ikke har fått på før. Og jeg har ikke sagt ja til å få disse varslene. 1 Lenke til kommentar
akle Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Når jeg åpner en tråd jeg har lest i før havner jeg øverst på første side i tråden. Før havnet jeg på første uleste innlegg, eller sist i tråden hvis jeg hadde lest alt. Bli til at man må lese en del på nytt før og finne ut hva som er nytt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 akle skrev (17 minutter siden): Når jeg åpner en tråd jeg har lest i før havner jeg øverst på første side i tråden. Før havnet jeg på første uleste innlegg, eller sist i tråden hvis jeg hadde lest alt. For å komme til første uleste innlegg trykker du på den mørkeblå sirkelen (eller stjernen, hvis det er et emne du har skrevet i selv): For å komme til det aller nyeste innlegget, uavhengig av om du har lest det eller ikke, trykker du på tidspunktet for når innlegget ble skrevet: 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Zepticon skrev (1 time siden): Jeg har begynt å få eposter om varsler på ting jeg ikke har fått på før. Og jeg har ikke sagt ja til å få disse varslene. Gå inn på Min konto så kan du velge hva du vil ha varsel på. Jeg irriterte meg over det selv og fant fram til disse innstillingene selv i går. Flere valg grunnet oppdateringen. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Jeg får ikke redigert kommentarer i enkelte tråder. Er det en glitch eller skal det være slik? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) Mr supergomp skrev (1 minutt siden): Jeg får ikke redigert kommentarer i enkelte tråder. Er det en glitch eller skal det være slik? Om det har gått 6 timer så har du ikke anledning til dette. Det skal være slik. Endret 15. november 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Om det har gått 6 timer så har du ikke anledning til dette. Det skal være slik. Ok. Det var bare en skrivefeil jeg gjerne skulle ha rettet på. Men da får jeg bare leve i skammen. Takk for respons. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Mr supergomp skrev (3 minutter siden): Ok. Det var bare en skrivefeil jeg gjerne skulle ha rettet på. Men da får jeg bare leve i skammen. Takk for respons. I tillegg til det @Omnia vincit amor skrev, bør du ta en titt på innlegget til @Øystein for begrunnelse og hva som skjer videre: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Så det er altså bare midlertidig. Takk for info Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 (endret) Hvor er redigeringsknappen hen????!!!!!!!!!!!!! jeg ser redigeringsknappen på denne posten, men jeg ikke på min forrige post over 8t siden. Endret 16. november 2019 av zlpw0ker Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 I gamle løsningen så forsvant tråder fra «Mine innlegg» hvis jeg ikke var aktiv i dem på en stund. Nå er plutselig alle synlige igjen. Er det en innstilling i profilen min, eller er det bare sånn det er nå? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 zlpw0ker skrev (40 minutter siden): Hvor er redigeringsknappen hen????!!!!!!!!!!!!! Midlertidig slått av for eldre innlegg, siden det kjøres en bakgrunnsprosess som konverterer gamle innlegg. Kommer tilbake når den er ferdig, sier de. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå