Kovalevskaja Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Vet ikke helt hvor det er best å stille spørsmål om slikt, men hvordan kan jeg være innlogget som skjult bruker slik det var på den gamle versjonen? Valgte det når jeg logget inn, men er ikke sikker på om jeg er det?... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 1 time siden, Dubious skrev: Hvordan får man varsler kun på forumet sånn som man fikk før? (Ved å klikke på den bjellen) Har skrudd av e-post varsling, og dermed får jeg ingenting.. Gå til Varslingsinnstillinger, og scroll ned til rett under den første Lagre-knappen. Der kommer det en liste over ulike varsler, og du kan velge å motta hvert enkelt varsel enten her på forumet eller på e-post. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 (endret) Kovalevskaja skrev (På 13.11.2019 den 8.23): Vet ikke helt hvor det er best å stille spørsmål om slikt, men hvordan kan jeg være innlogget som skjult bruker slik det var på den gamle versjonen? Valgte det når jeg logget inn, men er ikke sikker på om jeg er det?... Du velger det ved innlogging, men vil alltid se deg selv som 'synlig' i oversikten. For å sjekke om du er anonym, kan du gå på brukerprofilen din. Se etter 'øyet' ved siden av visningsnavnet, og hold musepekeren over øyet for mer informasjon. Her er jeg innlogget anonymt/ikke synlig. Endret 14. november 2019 av Slettet-404071 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 (endret) Mulig det bare er meg som er blind, men hvor er "Endre"-knappen til tidligere innlegg? EDIT: Jeg ser den er her, ved nye innlegg, men ikke synlig ved innlegg skrevet før oppgraderingen. Endret 13. november 2019 av PaladinNO Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Ingen forhåndsvisning? Har ikke lagt merke til det før nå, men ser det ikke iallefall. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Delvis skrev (2 minutter siden): Ingen forhåndsvisning? Har ikke lagt merke til det før nå, men ser det ikke iallefall. Joda. Trykk her i editoren: 2 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Står sikkert et eller annet sted på disse sidene, men går det ikke an å få "PC versjonen" av forumet på mobil lenger? Evt hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Sjekke emailen, og der ramler det inn ørten eposter fra innlegg her. Har aldri hatt det påskrudd, men det var ikke nok å endre det i innstillinger, " valget vil ikke påvirke eksisterende fulgt innhold. " Så nå må visst dette gjøres på en drøss med tråder. Hoen altså, var dette nøvendig da. ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Delvis skrev (6 minutter siden): Sjekke emailen, og der ramler det inn ørten eposter fra innlegg her. Har aldri hatt det påskrudd, men det var ikke nok å endre det i innstillinger, " valget vil ikke påvirke eksisterende fulgt innhold. " Så nå må visst dette gjøres på en drøss med tråder. Hoen altså, var dette nøvendig da. ? Gå til Fulgt innhold, hvor du kan merke alle emnene du følger og stoppe følgingen. ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Ja så det, og skrev det jo også. Blir en del sider å merke, for du får bare merket en side om gangen tror jeg. Nøyde meg med de par første, det holder kanskje. Greit Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Synes det nye oppsettet til forumet ser bra ut, bra jobba. Men ser ut som jeg har et problem med varslingsinnstillingene til innlegg jeg følger. Før kunne man få varsler oppe ved klokkeikonet med en gang det ble postet et nytt innlegg i en tråd jeg fulgte. Nå ser det ut som jeg kun får det på enkelte tråder. De trådene jeg var mest aktive i har jeg ikke fått varsler av enda. Har huket av alt som kan under "varsling". Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Delvis skrev (4 minutter siden): Ja så det, og skrev det jo også. Blir en del sider å merke, for du får bare merket en side om gangen tror jeg. Nøyde meg med de par første, det holder kanskje. Greit Ah, beklager, jeg trodde du mente at du måtte gå inn i hvert enkelt emne og stoppe følgingen der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 (endret) Nettels skrev (28 minutter siden): Synes det nye oppsettet til forumet ser bra ut, bra jobba. Men ser ut som jeg har et problem med varslingsinnstillingene til innlegg jeg følger. Før kunne man få varsler oppe ved klokkeikonet med en gang det ble postet et nytt innlegg i en tråd jeg fulgte. Nå ser det ut som jeg kun får det på enkelte tråder. De trådene jeg var mest aktive i har jeg ikke fått varsler av enda. Har huket av alt som kan under "varsling". Hei, Dette skal vi få ordnet. Har du huket av "Varsle meg når noen kommenterer noe jeg følger" her? https://www.diskusjon.no/notifications/options/?type=new_comment Gå deretter til fulgt innhold, og kontroller varslingspreferansene dine for trådene dine. Her ser du flere eksempler på hvordan man kan sette det opp. Påse at "bli varslet når nytt innhold blir publisert" er aktivert for tråden du ønsker å følge og få notifikasjon om med en gang (fremfor f.eks. e-post). Endret 13. november 2019 av Slettet-404071 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Øystein skrev (4 minutter siden): Hei, Dette skal vi få ordnet. Har du huket av "Varsle meg når noen kommenterer noe jeg følger" her? https://www.diskusjon.no/notifications/options/?type=new_comment Gå deretter til fulgt innhold, og kontroller varslingspreferansene dine for trådene dine. Her ser du flere eksempler på hvordan man kan sette det opp. Påse at "bli varslet når nytt innhold blir publisert" er aktivert for tråden du ønsker å følge og få notifikasjon om med en gang (fremfor f.eks. e-post). Ja, dette har jeg gjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Nettels skrev (1 minutt siden): Ja, dette har jeg gjort. Ja, gå deretter til fulgt innhold og påse at tråden du ønsker varsel for er markert med "Bli varslet når nytt innhold blir publisert". Send meg gjerne en PM, med skjermbilde av din "fulgt innhold"-side hvis det ikke fungerer, så kan jeg hjelpe deg nærmere. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 (endret) Jeg får ikke lov å redigere første posten i denne leken/tråden.Lage historie av 3 ord i vær setning. Endret 14. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Hvordan setter man bilde inn fra Google via mobilen? ??? Jeg har klart å sette inn bilder som jeg har tatt selv, det har jeg. Men ikke direkte fra google. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 (endret) Runar skrev (6 minutter siden): Utifra bildet du postet tidligere, ser det ut til at du i tillegg mangler et par andre små ikoner. Kan du ta et skjermbilde av hele dette innlegget, mens du holder musepekeren over det? Kun «Rapporter innlegg» som blir mer visuelt som er forandringen med musepeker over slik jeg kan se. Endret 14. november 2019 av K.S Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Flere som merker forumet er vesentlig tregere enn før? Jeg har ca 2-3x lenger responstid enn før oppgraderingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå