Runar Skrevet 10. november 2019 Del Skrevet 10. november 2019 Vi har flere emner rundt om, hvor dere har kommet med mange gode og verdifulle tilbakemeldinger etter oppgraderingen. Det setter vi stor pris på, så takk for at dere tar dere tid! Flere av disse emnene har i tillegg blitt brukt til å få hjelp med problemer dere har opplevd. Det er selvfølgelig helt greit, men for å gjøre det enklere å holde oversikt over tilbakemeldingene, kommer vi til å flytte problemløsing inn hit. Det gjelder kun problemløsing i de aktuelle emnene, ikke egne emner dere måtte opprette. Alle er velkomne til å bidra til at problemene løses, det er på ingen måte forbeholdt oss! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 Hvordan skru av lyden eller senke lyden når en annen poster? Jeg fikk en lyd da Kyrre S. siterte. Syns den lyden var litt høy. ? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 2 minutter siden, TheDarkSapling - SCM skrev: Hvordan skru av lyden eller senke lyden når en annen poster? Jeg fikk en lyd da Kyrre S. siterte. Syns den lyden var litt høy. ? Varsler -> Varslingsinnstillinger? (Trykk på klokka) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 3 minutter siden, TheDarkSapling - SCM skrev: Hvordan skru av lyden eller senke lyden når en annen poster? Jeg fikk en lyd da Kyrre S. siterte. Syns den lyden var litt høy. ? Gå hit: https://www.diskusjon.no/notifications/options/ Og fjern markeringen ved «Spill av en lyd når jeg mottar varsel», helt nederst. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 2 minutter siden, Kyrre S. skrev: Varsler -> Varslingsinnstillinger? (Trykk på klokka) Oki, takk. ? 1 minutt siden, Runar skrev: Gå hit: https://www.diskusjon.no/notifications/options/ Og fjern markeringen ved «Spill av en lyd når jeg mottar varsel», helt nederst. Jah, jeg fant ut. ? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 (endret) Litt krasj i formatering på visningsnavn på mobilversjon Edit, og får ikke åpnet vedlagt bilde på mobil. Edit, og plutselig funker bilde... Usikker om det er litt delay på ting eller pga av jeg editere innlegget. Endret 12. november 2019 av The Jackal 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 (endret) 10 minutter siden, Kyrre S. skrev: Varsler -> Varslingsinnstillinger? (Trykk på klokka) Hvor er varslingsinnstillinger? Fant den Endret 12. november 2019 av Invader Zim Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 En ting jeg ikke skjønner, hva er greia med aktivitetstreamen? Hva er den godt for? ?? 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 6 minutter siden, The Jackal skrev: Litt krasj i formatering på visningsnavn på mobilversjon *bilder* Det skyldes at noen avatarer ikke lastes inn, og da vises bildets «alternative tekst» som er brukernavnet. For brukere med lange brukernavn, som @TheDarkSapling - SCM, resulterer dette i visningsfeil som de du postet bilde av. Dette vil bli løst så snart avatarene er tilbake! Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 2 minutter siden, Runar skrev: Det skyldes at noen avatarer ikke lastes inn, og da vises bildets «alternative tekst» som er brukernavnet. For brukere med lange brukernavn, som @TheDarkSapling - SCM, resulterer dette i visningsfeil som de du postet bilde av. Dette vil bli løst så snart avatarene er tilbake! Hvordan markerer du meg sånn som det, med alfakrøll? ? 1 Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 3 minutter siden, Runar skrev: Det skyldes at noen avatarer ikke lastes inn, og da vises bildets «alternative tekst» som er brukernavnet. For brukere med lange brukernavn, som @TheDarkSapling - SCM, resulterer dette i visningsfeil som de du postet bilde av. Dette vil bli løst så snart avatarene er tilbake! Var noe bøll med selve bilde på mobil også, men det fikset seg selv på et eller annet vis Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 6 minutter siden, TheDarkSapling - SCM skrev: Hvordan markerer du meg sånn som det, med alfakrøll? ? Skriv @ og brukernavnet (uten mellomrom) 5 minutter siden, The Jackal skrev: Var noe bøll med selve bilde på mobil også, men det fikset seg selv på et eller annet vis Ja, det var problemer med mange bilder, både avatarer og andre opplastede bilder, men det ser ut til å være løst nå. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 (endret) Den er grei du @Runar ? Endret 12. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
tingo Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 1 hour ago, Runar said: Gå hit: https://www.diskusjon.no/notifications/options/ Og fjern markeringen ved «Spill av en lyd når jeg mottar varsel», helt nederst. Takk! Tusen takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 Når man skroller helt ned på mobil så spretter siden litt opp igjen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 (endret) 3 minutter siden, failern skrev: Når man skroller helt ned på mobil så spretter siden litt opp igjen. Det opplever ikke jeg. ?? Endret 12. november 2019 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 Når man skal redigere et innlegg. Så får jeg ikke lov å fjerne emojien, via mobilen. ??? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 Jeg prøvde å sende deg en PM @Øystein men får bare 504 Gateway Time-out Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 Noen ganger legger mobil versjon, jeg klarte å legge ut med uhell to poster av samme post. ?? I tillegg fikk jeg en error skjerm. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå