FuglFøniks Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg gikk til innkjøp av ny PC før jul, som jeg satt opp med en gang, hehe. Den inneholdt en WD Raptor HD, 36,7GB. Dette angrer jeg på, muligens jeg er litt for fisefin, men ettersom jeg self. la OS på raptoren, kommer jo "documents and settings" på raptor disken... Jeg pleier ihvertfall å kalle "Mine Dolumenter" for mitt eget navn, "Andreas". Der legger jeg alle de lovlige sangene, filmene og alt annet som er lastet ned. Problemet er da at jeg vil ha "Andreas" på min Seagate B. HD! Hva kan jeg gjøre? Orker ikke forklare mer nå, håper dere forstår situasjonen. Synes ikke den er _SÅ_ rask heller, angrer meg egentlig for den 1k jeg brukte på den Håper på svar, pain Lenke til kommentar
djises Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Properties på "Mine Dokumenter" - move- velg hvor du vil- apply Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Er det ikke bare å høgrelkikke på den og velge Egenskaper=>Mål=>FLytt...=>Min datamaskin og den disken hvor du vil lagre........o.s.v. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå