Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 T650 er ikke lansert ennå så det blir vanskelig å finne bilder av den. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det fantes jo bilder av t630 før den ble lansert, de mørke bildene der man nesten kun så lyset fra tastene, så det er vell ikke umulig å finne noen bilder? Selv om jeg tviler på at designet er bestemt allerede. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Da får du oppgaven med å leite på nett! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 dooh! Følger homer simpsons tankegang jeg: "if somethings hard to do, then it is not worth doing" Med andre ord, jeg gidder ikke å leite gjennom world wode web for å finne noen bilder av t650, når det er en veldig stor sjanse fo at det ikke finnes noen bilder av den i det hele tatt. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Nettopp det jeg mente. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 skjønte det hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå