jepp - jepp Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hei, Jeg har nettopp kjøpt en e700 og forholdsvis fornøyd med den. Har et lite spm som jeg ikke klarer å finne ut av. Når man skal slette eller bekrefte valg i menyene kommer det opp en irriterende bekreftelseslyd. Feks når man sender en sms....kommer det en lyd når man sender den. Denne får jeg bare bort dersom jeg velger stille modus, noe jeg ikke ønsker. Jeg går ut fra at det er mulig å kunne velge bort denne lyden uten å sette tlf i stille modus. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg kjøpte meg E700 i dag. Veldig fornøyd med den! Men jeg lurer litt på de lydene jeg også. Blir litt plagsomt i lengden. Jeg får vel finne fram gode gamle manualen Lenke til kommentar
Tart Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Nei det er ikke mulig å fjerne de lydene heller ikke lyden som kommer når du tar bilde. Jeg hadde lyst på denne mobilen men den mangler altfor mye og har altfor mange feil. Sorry folks. Har heller ikke T9. Men den har skjermen, kameraet og designet da Lenke til kommentar
Erlend82 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har heller ikke T9. E700 har t9. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Eh, mange feil? Jeg har ikke funnet noen irriterende feil ennå. Og ja.. den har T9. Virker som det er mange falske negative ting i omløp om denne telefonen Folk er tydeligvis forferdelig pirkete. Blir som å si at telefonen er kjip fordi den ikke gir fra seg et lite klikk når du åpner eller lukker den. Jeg er i hvertfall strålende fornøyd med min E700, som forøvring er min 12 eller 13 telefon hittil. Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 jeg har x100 nesten det samme som E700.. Ja jeg har også den lyden og det er spesielt plagsomt når man skrur på tastelåsen! På min er det en volum regulering på sia.. viss man skrur volum ned til den siste blå flata så hører man det nesten ikke.. Tror ikke det går å skru det helt av. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Tror det skal gå ann å slå bekreftelseslydene helt av. Men derimot fotoklikk lyden får man ikke av. Dette er pga av Sør-Korea (hvor samsung er lagd) har dem en lov mot at mobilkameraer MÅ lage lyd når dem tar bilder. Mest sannsynligvis så ikke folk tar sniker fotoer av ræv på gata Hehe Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hvor kjøpte dere E700, og hva betalte dere? Bare litt nysgjerrig, sikler på samme telefonen selv. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg kjøpte min for 3700,- på telebutikken Kunne fått den for 3200,- på elkjøp. Men da hadde jeg fått den tidlig i slutten av januar. Noe jeg ikke gadd Lenke til kommentar
OleP Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 3200 på elkjøp? er det med abb? ser den koster 4100 uten abonnement her i kr.sand.. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jepp.. begge prisene var med youngTALK. Fint alternativ til kontantkort som koster skjorta. Lenke til kommentar
Erlend82 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg kjøpte den for 2k hos siba, og pappa tok abonnementet fra tele2 Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Det at den lager lyd når man tar bilde er forsåvidt greit, det skal ha blitt påbudt i alle nye kamera mobiler, men det at det kommer slike bekreftelses melodier f.eks når man sletter meldinger er litt irriterende. takk og lov at det er såpass stor lagrings kapasitet på den at man slipper å slette ting hele tiden. Men utenom det så er jeg veldig fornøyd! har aldri fått så mye oppmerksomhet pga. mobilen noen gang. Folk snur seg faktisk når du tar den fram Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Sånn er det med meg også. Den trekker oppmerksomhet som bare juling. Det skulle jo bare mangle med en sånn telefon. Den er forsåvidt litt sjelden også. Det blir ikke tatt inn så mange av dem. Så det er litt kult. Blir ikke som med Nokia, som "alle" har likedan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå