solrikioo Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 http://www.zapwizard.com/LANPC/FinalShots/index.html Jaja, den er helt sinnsyk!!! Sånn ønsker jeg meg.... Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ja sykt kul den!! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 hehe, den var genial da Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Haha.... morsom sak.. Litt forvirrende kasse da... Står ammo på den ene siden, og radioaktivt på den andre.... Samt noe som skal forestille, eller kanskje er et oscilloscop... Skikkelig god blanding ute i felten det.... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Litt forvirrende kasse da... Står ammo på den ene siden, og radioaktivt på den andre.... USA bruker jo utarmet uran i granatene sine.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Sht! sykelig bra modd! lurer på hvor mye tid/penger fyren har brukt på det der jeg Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 har nå vært en stund den der da , råeste modden er det ikke (synes jeg).... Men han er god han Zapwizard.... Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Stilig den ja! Men virke jo litt stress med å skifte alle pluggene på tingene... Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Haha.... morsom sak.. Litt forvirrende kasse da... Står ammo på den ene siden, og radioaktivt på den andre.... Samt noe som skal forestille, eller kanskje er et oscilloscop... Skikkelig god blanding ute i felten det.... Hmm ammo på den ene siden radioaktiv på den andre, utarmet uran ammunisjon... Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Tøffeste jeg har sett! Den orac3-saken er vannvittig bra den og, men syns den blir litt mye lys/plexi/neon Men den her tok kaka! Fet, macho, harry -genial! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Fy ******, så vanvittig bra Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hadde ikke vært dumt å kunne lage noe sånt noe az.... Når jeg ser detta blir jeg bare mer lei Chieftec Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Haha.... morsom sak.. Litt forvirrende kasse da... Står ammo på den ene siden, og radioaktivt på den andre.... Samt noe som skal forestille, eller kanskje er et oscilloscop... Skikkelig god blanding ute i felten det.... Hmm ammo på den ene siden radioaktiv på den andre, utarmet uran ammunisjon... Nå kan jeg ikke mye om ammo, så det er godt mulig at det er det, det skal forestille... Står riktignok empty projectiles, hva betyr det? Og hva i H gjør det oscilloscopet der? Det har i allefall ingenting med en ammoboks å gjøre... Fin boks, men at det er den råeste syntes jeg ikke... Skal man lage et "theme" må man holde seg til det, ikke plutselig dra inn noe annet... Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 vil si det finne mange andre som jeg syns er bedre enn den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå