Bjerknez Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 I dag kjøpte jeg meg ny stikksag og en overfres Blir spennende å teste... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 jeg har samme designet (tønnegrep) på en 18v tikksag blå bosch og elsker det designet. My elettere å styre. Har den samme overfresen også. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. september 2019 Forfatter Del Skrevet 10. september 2019 jeg har samme designet (tønnegrep) på en 18v tikksag blå bosch og elsker det designet. My elettere å styre. Har den samme overfresen også.Ja, jeg arvet en grønn bosch stikksag etter min far, men den ergonomien man får med en sag formet som en dameveske passer rett og slett ikke meg. Føler sagen tipper fremover hver gang jeg presser på litt. Tønnegreper er langt mer riktig i mine øyne. Blir spennende å teste overfresen, og sagen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Jeg brukte min stikksag mens jeg bygget noe brygge-greier i sommer og det var lekende lett å sage rett over litt avstander med den stikksagen. Gled deg. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. september 2019 Forfatter Del Skrevet 10. september 2019 Ja, mange har sagt det samme. Jeg forstår rett og slett ikke hva dem tenker på når dem lager en slik med en slik ergonomi som på bilde under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå