Gå til innhold

norsk test av Z200! Endelig!

javvad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne overgår z600 i stygt design!!!! håper SE går konk viss de fortsetter å lage slike banale telefoner som dette... denne kunne vært lagd i 1995 viss du ser bortifra fargeskjermen!! Svakt av SE

Smaken er som baken, delt. Men din har havnet mitt i mellom.

Habla$$

Lenke til kommentar
Denne overgår z600 i stygt design!!!! håper SE går konk viss de fortsetter å lage slike banale telefoner som dette... denne kunne vært lagd  i 1995 viss du ser bortifra fargeskjermen!! Svakt av SE

smak og behag, mr. bliss. mange synes z200 er fin. e700 er finere synes jeg, men jeg har ikke så sinnsykt god råd til at jeg kan bruke 4000 spenn på en liten dings, og da får z200 duge.

edit: f**n jeg er lei av folk som velger å bruke like mye penger på en telefon som en rimelig pc, og så føler en trang til å skrive stygge ord om billigere mobiler på nettet.. kanskje for å forsvare det at de har brukt en boliviansk årslønn på en telefon, vet ikke jeg.. men f**n så irriterende det er!! skulle gjerne hatt en e700 jeg, hadde jeg bare sluppet å betale to playstation2 for den! har du bare dritt å si om en mobil du ikke liker, så hold kjeft! jeg vil ikke vite hvor lite du liker den :angry:

huff huff...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...