Gå til innhold

norsk test av Z200! Endelig!

javvad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så STOR!:scared:

Jeg trodde dette var en slik liten og "søt" telefon, som ikke har en eneste funksjon (som bla. Siemens CL50),

som liksom bare var til pynt, men den er jo nesten like stor som Z600... :ermm:

Greit at det er sikkert mange som ikke bruker mms, men det er jo greit å ha hvertfall...

Dette er jo som en 3310 med en heller dårlig fargeskjerm.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hmm, hvis du skal ringe å sende sms, kan du jo heller kjøpe en av lavpris telefonene til Nokia (2100 osv) istedenfor å kjøpe en mye dyrere telefon med fargeskjerm som du kan sitte å se på en av de stygge bildene som følger med... :ermm:

Men det er sikkert noen som vil bruke ekstra mye penger på en udugelig mobiltelefon... :devil:

Lenke til kommentar
Ser fin ut.. Hva mener han med at "(...) men det samme er tilfellet med Nokia 3510i" 3510i kan da motta bilder?

Her er hele setningen: "Greit nok at du ikke kan koble til kamera, men det samme er tilfellet med Nokia 3510i og jeg vedder mye på at eierne av den modellen setter pris på at de kan motta bilder fra sine venner."

Poenget er at 3510i har MMS selv om du ikke kan koble til kamera - og eierne er sikkert glad for å kunne motta bilder. Hvorfor burde ikke eierne av Z200 kunne få det samme?

Lenke til kommentar
Den telefonen der er den TEITESTE og STYGGESTE telefonen jeg noen gang har sett; med stor S. den har jo ikke mms engang!!! hva er vitsen med å kjøpe en telefon med med farger og ikke mms?

hmm, er z600 noe særlig fin? den har jo mms og kamera! skjønte ikke helt den begrunnelsen din. kjipt at den ikke har mms, ja.. for deg. mange som ikke trenger mms! men jeg er enig i at SE burde ha lagt med støtte for mms...

uansett, jeg synes at z200 er designmessig mye mer innovativ (analog klokke/status utenpå + antenne-løsningen) og har et renere og mer stilfult design enn mange andre klapptelefoner. er kanskje ikke den muskelbunten av funksjoner og duppeditter, men det skal den ikke være heller! samsung-telefoner synes jeg er lite fine (design).. det er mange stygge telefoner der ute spør du meg.. nokia 7600 til 5000 spenn synes jeg er en grotesk klump, og 7250 synes jeg er liten, hard og stygg. f**n, da er ikke z200 særlig stygg! se selv:

stygge:

0.jpgnokia_7600_ingress.jpgsiemens_m55_small.jpgSamsung_P400closed.jpg

digg:

Z200_side.jpg

Endret av Ximo
Lenke til kommentar
7250 synes jeg er liten, hard og stygg.

Du har alstå _prøvd_ en 7250? For jeg husker godt da jeg så telefonen for første gang på nettet, altså kun som bilde, så syntes jeg den så utrolig stygg ut. Men da jeg kjøpte den for en drøy måned siden, må jeg si at jeg ble positivt overrasket! En av de tøffeste synes nå jeg, men har jo skjønt etter å ha lest en del poster på amobil at mange er uenige med meg i det.. Men en mer stilren mobil skal du lete lenge etter!

Lenke til kommentar

sirpetterjones: har ikke tatt i den, men har sett den i virkeligheten (noen venner har den) og jeg personlig liker ikke de harde formene (liker bedre avrundet som z200 tydeligvis), men må innrømme at den er stilren. men fargen er virkelig ugly spør du meg!

Mr.fungus: ble også positivt overasket jeg og når jeg hadde den i hånden, men det hjelper å se 3d-modellen fra SE sin webside..

mphones: jeg kjøpte den fordi den har det jeg trenger og jeg digget designet, ikke for å vekke oppsikt (kommer nok til å ligge i lomma..). den er jo heller ikke spesielt dyr, 1800 er dyrere enn "bedre" modeller men til å være en kamskjelltelefon er det ikke værst.

kom forresten på en annen telefon som jeg synes er lite pen:

nokia_3200_small.jpg

Lenke til kommentar
Denne overgår z600 i stygt design!!!! håper SE går konk viss de fortsetter å lage slike banale telefoner som dette... denne kunne vært lagd  i 1995 viss du ser bortifra fargeskjermen!! Svakt av SE

smak og behag, mr. bliss. mange synes z200 er fin. e700 er finere synes jeg, men jeg har ikke så sinnsykt god råd til at jeg kan bruke 4000 spenn på en liten dings, og da får z200 duge.

edit: f**n jeg er lei av folk som velger å bruke like mye penger på en telefon som en rimelig pc, og så føler en trang til å skrive stygge ord om billigere mobiler på nettet.. kanskje for å forsvare det at de har brukt en boliviansk årslønn på en telefon, vet ikke jeg.. men f**n så irriterende det er!! skulle gjerne hatt en e700 jeg, hadde jeg bare sluppet å betale to playstation2 for den! har du bare dritt å si om en mobil du ikke liker, så hold kjeft! jeg vil ikke vite hvor lite du liker den :angry:

Endret av Ximo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...