Takk for meg Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 (endret) Tenkte å kontakte de for feil og noe annet, men gidder ikke sitte i kø og høre den j ... musikken og taste x forskjellige tastevalg. (samt for å ha samtale skriftlig) Men det er jo for f ... "#&#%& meg umulig - «Chat med oss!», flott - men hva f, det er jo bare en chatrobot. De andre sidene for support er jo også - «hjalp denne siden deg» - automatisert med "løs problem, trykk «Start» Er det f.. mulig å å gi ut noen e-post adresser på en side der man ikke må hive inn noe i ett skjema - yte litt kundeservice slik at deres kunder får skrive med noen mennesker!!! FB er mulig, men det har altså ikke alle og endel vil absolutt ikke ha det heller - ikke gjør dere avhengig av en tredjepart for å kunne yte service! Endret 13. november 2019 av K.S La til FB linjen 1 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Hva er problemet med å fylle ut et skjema da? Du får da svar fra menneske, og videre kommunikasjon går over mail. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 13. november 2019 Forfatter Del Skrevet 13. november 2019 Vet ikke helt om det stemmer, for når jeg da prøver det så får man. Sitat Vi behandler dessverre ikke tekniske problemer med TV og Internett på e-post, men hjelper deg gjerne med å løse problemet på andre måter. Så blir det videre med feilsøk osv - greit nok hvis det går å løse. Men alt kan ikke løses og noe er det naturlig nok ikke laget automatisering for og det må da være mulig å få noen i tale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 For å komme videre fra chatroboten, som veldig mange bruker, til en person, skriver du konsulent. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 13. november 2019 Forfatter Del Skrevet 13. november 2019 (endret) Faktisk? - Hvor står info om dette? Ahh, der kom den chatten jeg kjenner igjen fra før ja. Hvorfor i alle dager gir man ikke folk et valg i starten - i alle fall skriver info om hva man skal skrive for å få kontakt med en person - i åpnings-vindu på chatten Endret 13. november 2019 av K.S 1 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Jeg skrev "menneske", og kom i kontakt med et menneske der... Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 13. november 2019 Forfatter Del Skrevet 13. november 2019 (endret) Sikkert jeg som er for gammel til å skjønne dette intuitivt når det står at det er en robot. Men da har jeg i alle fall noe å kontakte de med. (takk for tipsene) Men finner ikke muligheten for en 'treg' e-post som jeg liker best, for da har jeg tid til å skrive med pekefinger metoden, se over skrivefeil og om jeg har fått med alt. (mulig jeg begynner å bli for gammel til den tekniske utviklingen og løsninger man har idag :S) Faktisk dukket chat for kundekonsulent opp under roboten nå i ettertid - denne chatten var ikke visende tidligere. (den jeg husket de hadde før når jeg skulle ta kontakt - mulig det bare var en bugg at den ikke vistes for meg i sted) Endret 13. november 2019 av K.S Kundekonsulent chatt dukket opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 On 11/13/2019 at 7:04 PM, K.S said: Faktisk? - Hvor står info om dette? Dette er likt på nesten alle chatbotene jeg har vært borti (og har hatt behov for en konsulent, som gjelder ca 99 % av tilfellene). Noen sier det når roboten starter, andre bare forventer at man har telepatiske evner. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Man skal være veldig tålmodig anlagt når man gir seg i kast med chat/kundeservice. Standard "løsningen" som de foreslår på alle problemer virker å være "ta strømmen" Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 K.S skrev (På 13.11.2019 den 18.11): FB er mulig, men det har altså ikke alle og endel vil absolutt ikke ha det heller - ikke gjør dere avhengig av en tredjepart for å kunne yte service! Hadde ikke nødvendigvis hjulpet om du tok det på FB. Folk stanger hodet i frustrasjon der og, over "løsninger" som ikke fungerer. Samme som Kundeservice over chatten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 4 hours ago, Mr.M said: Man skal være veldig tålmodig anlagt når man gir seg i kast med chat/kundeservice. Jeg bruker ofte chat kundeservice. Når man kommer forbi chatboten, er det kortere ventetid enn på telefon, og lettere å bli overført til andre personer dersom den som svarer ikke kan hjelpe. Dette gjelder ikke bare Telenor, men også banker, forsikringsselskaper og alle andre som ikke klarer å få ting til riktig første gangen, eller som gjør noe feil i etterkant. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 26. november 2019 Forfatter Del Skrevet 26. november 2019 (endret) Liten vits i å få kontakt når man gjentatte ganger får denne i fleisen på enkelt spørsmål (angående T-We) - dette var andre gang det skjedde så nå gidder jeg ikke ta kontakt flere ganger: 26 NOV, 13:36CHATTEN ER AVSLUTTET. Service er vist fraværene. Mye trøbbel med nye dekoderen deres og man kan forstå de har mye å gjøre, men vanlig høflighet bør man kunne forvente. Spørsmålet var hvordan logge inn på t-we med PC, for bruker/pass virker ikke (noe det gjorde tidligere) og man får ulike meldinger utifra hvilken nettleser man bruker. Første svar ga dette og så avsluttes samtalen(?!) - jeg har fått svar som ikke er relatert til spørsmålet. Så kontakter de igjen og stiller samme spørsmål og da tar det 5 min fra det er opprettet kontakt til 'menneske' omsider begynner å skrive noe .... ett par ganger ser jeg «Navn* skriver ...» og det var den kontakten, for det var vist vanskelig å svare, så man avslutter heller chatten. Endret 26. november 2019 av D0vendyret Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 10. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2020 18 november kontaktet jeg de for feil på dekoder og får avslutningsvis svaret- "De svarer i løpet av dager, så du vil få en tilbakemelding uansett :)" (de snakker om teknisk avdeling her) 10 februar har jeg fortsatt ikke hørt noe fra de, så kontakter de igjen. Avslutningsvis sier de igjen - "Ja, det er selvsagt ikke godt nok, må ha vært en glipp her. Du vil normalt få en tilbakemelding i løpet av noen dager." Idag kontaktet jeg de igjen og innledningsvis forteller jeg de at de må få på plass en bedre løsning en chat-løsningen for man får jo ikke til å følge historikken i saken(e). Mye enklere at oppfølging eventuelt er via e-post eller "min side". Dette vil bli bragt videre ble det sagt, så får håpe de kommer med en litt mer kundevennlig løsning her. Så spurte jeg selvfølgelig om hvordan saken min står, uten å komme noe videre idag heller, for svaret ble- "Når det gjelder saken hos teknisk så ble det sendt ny sak den 10.02, og jeg ser at den ligger forsatt under behandling. I utgangspunktet så kan det opptil 25 virkedager, hvis det er tilfelle så skal du få svar snart." Så deres definisjon på "noen dager" er altså over en mnd og det at man nesten har ventet i 4mnd er altså ikke en prioritet heller. Jaja, sånn er Telenor service blitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå