HaMa Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 PLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ gimme gimme, siden mener jeg Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg testet programmet og etter hvert begynte det å lukte svidd nede i kjellern.... bad... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Jeg vet ikke om de har det noen andre steder... men de viftene dine hvorfor vil selge dem da? jeg har 80mm vifte på CPUen, men de trenger strøm ikke sant? hvordan får jeg ordna det? skal kjøpe meg nye med leds, (blå osv), pluss at jeg tenger littegranne penger.... edit : btw, de viftene går på 3pins molex, så de fester du på hovedkortet eller på en viftestyring hvis du har det... Endret 27. desember 2003 av ballemann Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg testet programmet og etter hvert begynte det å lukte svidd nede i kjellern.... bad... Hva skjedde...? Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Vel det er at det sto at CPU jobbet 100% men den gjorde ikke det... du ser det på PC'en vis CPU jobber 100% så vifta jobba for fullt og det lukta litt svidd Endret 2. januar 2004 av HaMa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå