HaMa Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hva er best å få ned tempen på PC den er oppe i 57 grader og vil få den langt ned, veldig langt ned, og jeg vil at vannkjøling skal være siste alternativ, så jeg trenger litt hjelp.... tusen takk Lenke til kommentar
LioN!! Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Da vet ikke jeg hvor mange du har plass til osv, men Delta er en av de beste viftene du får taki. De bråker noe helt enormt så du får avgjøre selv om du gidder og ha en pc som bråker like mye som et helikopter! Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Kanskje skifte kjølepasta til ArticSilver 5 ?? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...AS535G&toc=3886 Hvis du ikke allerede har det Artic Silver 5? Kanskje sunbeam overclockers cooling kit? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...OCKBL1&toc=3890 Hvis ikke kan du lage en slik sunbeam overclockers cooler kit selv...... masse muligheter! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Bedre cpu kjøler? sjekk microplex Hvis du har råd som sagt, gå over til vannkjøling. Endret 27. desember 2003 av Koffe Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hvis du har 4 hull rundt hovedkortet kan du ha store store luftkjølere! Lenke til kommentar
razer Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har du kabinettvifter? Hvor mange? Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg vet ikke hvor mange vifter jeg har plass til, jeg har ikke kjøle pasta. men hvis det hjelper mye så kjøper jeg selvsagt det da. den Sunbeam Overclockers Cooler Kit så litt interesant ut, tror dere at den hjelper? Jeg vet ikke har 3 vifter, en på cpu, skjermkort og til strømmen... Jeg har sikkert plass til mange fler... har ganske mange tom rom i kabinettet... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Kabinettvifter hjelper enormt om du ikkje har det frafør. Trur det kjem til å hjelpe deg veldig om du kjøper deg et par.. (Kjem an på kor mange du har plass til) Ka slags kabinett har du? Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Dette er kabinette mitt, jeg kan sikkert ta et bilde innenfra også så dere kan se hvor mye plass det er... Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Dette er kabinette mitt, jeg kan sikkert ta et bilde innenfra også så dere kan se hvor mye plass det er... Kabinett Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har et slikt et sjøl og det er plass til 2 80mm vifter i det. Det kan vere lurt å kutte vekk "grillane" foran viftehola da desse bremsar luftstrømmen ekstremt. Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 jeg har ikke kjøle pasta. men hvis det hjelper mye så kjøper jeg selvsagt det da. den Sunbeam Overclockers Cooler Kit så litt interesant ut, tror dere at den hjelper? Ja du bør skaffe deg kjølepasta... Ja sunbeam overclockers cooler kit kan hjelpe utrolig mye hvis du ikke har kabinett vifter fra før! Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Den sunbeam overclockers kit, følger det med guide, eller er det guide på Siden eller no sånt? jeg er ikke proff på sånne greier.... Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 OK Nå har jeg bestilt en Sunbeam coolers kit, kan du betale med cash eller må du betale med kort eller gjennom internett!?!? Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 det spørs jo hvor du handler.. hvis du handler på microplex så betaler du på posten når du henter pakken. Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 ja jeg handlet på microplex så den kommer til posten? hvor lang tid tar det da? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) det spørs jo hvor du handler.. har de det noe annen plass enn microplex ? skaffer meg et slikt et jeg og bare i sølv, titan 120mm i frant som skla blåse frisk luft på CPU, gleder meg til pc1 tar det inn. edit : til Hama.. Jeg har et par 80mm du kan kjøpe. disse. pm'e meg da. du kan få dem billig.... Endret 27. desember 2003 av ballemann Lenke til kommentar
HaMa Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg vet ikke om de har det noen andre steder... men de viftene dine hvorfor vil selge dem da? jeg har 80mm vifte på CPUen, men de trenger strøm ikke sant? hvordan får jeg ordna det? Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Får håpe du blir veeeeldig fornøyd med sunbeam overclockers cooler kit da! Skal kanskje ha et jeg også eller lage et Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Hadde idle temp på 67 grader sjøl, putta så inn en 120mm vifte som suger inn i front, og en 80mm som suger ut i toppen bak, sank idle temp med ca 13-14 grader. Kjører nå også et program som heter cpuidle extreme, cracka selvfølgelig , (er shareware), og da sank idle temp fra 54 til ca 35grader. Sier ikke mer, romtemp på 20 grader. tro det eller ei! Endret 27. desember 2003 av Eplenektar1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå