AfterGlow Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Facebook-appen til iPhone kan slå på kameraet i bakgrunnen uten at du vet det Lenke til kommentar
Suppen Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 "It's not a feature, it's a bug!". Hvordan åpner man programmatisk kameraet ved et uhell? Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Og her er jeg, med naiviteten min, venter dag etter dag "kanskje idag finner Datatilsynet ballene sine, og begynner å gå etter disse ekstremt grove brudd av personvernet som omtrent samtlige store selskapene har". Og ikke noe "feil med kamera" men alt det andre. 1 Lenke til kommentar
ZIQRN84I Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Ser ut som snapchat etterligningen de hadde i appen sin for noen år siden, fortsatt ligger igjen i bakgrunnen. Helt sikkert ikke tilfeldig. Ikke gi facebook tilgang til kameraet ditt.. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Buggen de tenker på var nok at det var mulig å oppdage det. ? Jeg fjernet Facebook-appen fra mobilen for et par år siden. Ikke fordi jeg har noen illusjon om at jeg blir mindre sporet da, men fordi det doblet(!) batteritiden min å fjerne appen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå