KimS Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Hei... Nå har jeg bygget litt på en side. Men før jeg går vidre vill jeg ha litt tilbakemeldinger. Så hva synes dere? EDIT: Jah... Glemmer lenken som vanlig... kims-home.tk Endret 27. desember 2003 av Kim Spets Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Joda fin side, bare så synd jeg ikke vet hvor den er... Link perharps? Lenke til kommentar
KimS Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Blir borte en stund... Skal ned til byen og bytte noen gaver... Så jeg kan ikke svare på innleggende som kommer opp på noen timer... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 synes det ble litt ensforming med bare rødt og svart kanskje du skulle benytte mouseover i menyen menyen burde vært på linje med resten av siden ellers grei og oversiktelig side Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Syntes kanskje du skulle lage en ramme, følte liksom at sida var litt spredt rundt. Ellers greit, men ikke no mer. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Menyen og footeren er midtstilt, mens resten av siden er venstrestilt. Det var vel ikke helt pent... Hele boksen med "Nyheter" virker forstyrrende, det er lissom ikke noe sammenheng mellom den og resten av siden, og i tillegg har du noen horisontale linjer som ikke går sammen med den. Headeren er jo i og for seg grei nok, og syns du skal bygge siden rundt denne. Nå ser det mer ut som du har tatt litt herfra og litt derfra, uten å tenke på helheten av det du har lagd... Endret 27. desember 2003 av EndeligFerie Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Litt rødt og kjedelig? Kanskje få menyen til å vere midt på sida, istede for midt på skjermen lissom?? Trur det lettaste hadde vert å begynne på nytt, sorry. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Nå har jeg prøvd x antall ganger i dag for å komme inn på denne siden, men kommer ikke videre. Kan noen gi meg den ekte pathen (ikke .tk)? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Nå har jeg prøvd x antall ganger i dag for å komme inn på denne siden, men kommer ikke videre.Kan noen gi meg den ekte pathen (ikke .tk)? me too, mulig den er tatt ned for hva gudene vet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Dot.tk sliter idag. Kommer ikke inn på noen .tk sider. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Dot.tk sliter idag. Kommer ikke inn på noen .tk sider. ser min er nede og. vurderer å kjøpe. ingen som har den ekte pathen? Lenke til kommentar
KimS Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 http://kimshome.frack.dk Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 - Footer og meny henger som sagt ikke sammen med resten (midtstilt kontra venstrestilling) - Nyhetsoverskriften var rett og slett stygg, samme gjelder for "mere kommer". - På de pilene i menyen kan jeg tydelig se bildebakgrunnsfargen skiller seg fra sidebakgrunn. Hva med transparent gif? - Jula er over. Overdreven bruk av rød er ut. - Header er grei nok, men ikke mer. Oppsettet er greit, og du kan helt sikkert bygge videre på dette. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Blir borte en stund... Skal ned til byen og bytte noen gaver... *host* *editerebortenlitenfeil * *kremt* Bækk to tåpik: Skaff deg en ramme på siden. Banneret skiller seg litt mye ut i forhold til resten av siden. Fjern dot.tk-reklamen Endret 28. desember 2003 av PT Lenke til kommentar
KimS Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Se på datoen på det innlegger du PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå