Steezo Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hei, Jeg har nå en Compaq Sattelite laptop med Celeron 800Hz og 192Mb RAM som begynner å synge på siste verset ettersom den er nesten 2.5 år gammel. Jeg vurderer da å kjøpe en ny Laptop. Laptopen blir mesteparten av tiden brukt til å jobbe på (lekser) og er stort sett hjemme hele tiden. Jeg spiller også litt Championship Manager og noen av Total War spillene på den. Når jeg er hjemme fra mine sine studier i England så blir det en del internett bruk og nedlasting av filmer, sanger etc. Jeg ser idag at SIBA annonserer med ZE5530 til 13000 kr. Er det noen som har noen erfaringer med denne PCen? Noen som har en ide hvordan denne ville passet mine bruksområder og om jeg eventuelt kunne greid meg bra med en noe billigere Laptop (f.eks. jeg trenger nok ikke den DVD brenneren) Takker for all hjelp Lenke til kommentar
chiefwiggum Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hei! Har en HP ze 5325 ea,grei nok...hadde det ikke vært for cache`n!!!! Ville ikke kjøpt lap med så lite cache, mitt råd:Styr unna!For 13 lapper har du uante muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå