Tha_Zaynt Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 For noen dager postet jeg en topic hvor jeg ba om tilbakemelding på designet til hjemmesiden min. Jeg fikk mye respons og mange gode tips og forslag til forbedringer. Nå har jeg laget et nytt design til siden, og tar nok en gang imot konstruktiv kritikk. Håper dette ble bedre enn det forrige. Gammel Ny Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Mycket bettre, men enda er menyen _alt_ for stor. Du må ha (bredere) marger i innholdscella. Så er du inne på noe... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 definitivt bedre men dog noe å pirke i. skriften i menyen er fortsatt for stor og den skiller seg ikke ut som en meny. som PoleCat og påpeker marger. vi trenger luft i himmelen og ellers ser det bra ut foreløpig. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 definitivt bedre men dog noe å pirke i.skriften i menyen er fortsatt for stor og den skiller seg ikke ut som en meny. som PoleCat og påpeker marger. vi trenger luft i himmelen og ellers ser det bra ut foreløpig. enig med det som er skrevet ovenfor... lykke til videre Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Helt klart bedre ja. Headeren tok jo halve sida på den gamle, det så litt rart ut. Kanskje du skulle prøve med en liten diskre bakgrunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå