Lautsprecher Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 SUPERT! Prøv også å sette rammen slik: Nå er jeg ikke sikker på slotnr. men hvis du har 512brikka og en 256brikke på de to plassene som står tett intill hverandre og så setter du den siste 256 brikka i den siste slotten som står med litt mellomromm fra de andre.. det var sånn jeg hadde det før, men jeg kan prøve og bytte om på 512 og 256'en senere Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Sikker på det ikke er en temp/vifte hastighet grense der alarmen går? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Ganske sikker på at det forsatt har noe med temp å gjøre. Maskinen får jo mer og bryne ser på når en kjører dual, derfor går det fint med singel. Går den ikke over 50 grader på load altså? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Sikker på det ikke er en temp/vifte hastighet grense der alarmen går? Niks, Absolutt aalle grenser er avslått Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Går den ikke over 50 grader på load altså? Ikke med den x-tra 512 brikka, nå er den på 41 grader. å gå ned fra 52 til 41 ved og ta ut en brikke er vel litt extremt? Endret 29. desember 2003 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå