Gå til innhold

Skal kanskje kjøpe Bærbar

methodman

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg tenkte på å kjøpe denne Maskinen

Jeg skal bruke den til å spille CS og CM.

Finnes det noen bedre alternativer enn denne til maks 13000 kroner.

Har lyst på bærbar siden jeg det er enkelt å pakke ned å ta med på lan og jeg er ikke sikkelig hardcore gamer som må ha det aller beste.

Men hvis det finnes bedre alternativer til 13k vil jeg gjerne vite om dem. Windows xp bør være inkludert i prisen :)

Endret av methodman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den maskinen hadde shared memory skjermkort, som jeg er rimelig sikker på at du vil få rimelig lusen ytelse i CS med, iallefall 1.6...

som forrige poster sa, jeg ville gått litt opp i pris til du får en maskin uten sånn shared memory skjermkort, f.eks. en som har nvidia GF4 440/460mobile (evt. GF4Ti4200 mobile) eller hva de heter, eller ATI mobility Radeon 9000...

edit: Useless post nr 3000!

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du bør kansje ta en titt på denne testen også.

Test av ECS Green 551 Barbara.no

Det er vell ikke helt uten grunn at alle nettbutikkene utelater link til denne testen ;)

Men ser man bort fra det, så er det mye pc for pengene. Men du bør ta en tlf til Whitebox.no. De kommer med den pcen under at annet navn, kansje prisen blir bedre?

Whitebox anonse i siste PC World

Det er jeg faktisk helt enig i.

Lenke til kommentar
En kompis av meg påstod at jeg burde vente litt og se om prisen sank i januar/februar. Bør jeg høre på han?

Ja slik vil det jo altid være, men Januar månad er vell Salgs måneden nr 1. Så du burde vell vente til det så du får om de komer med noen gode tilbud.

Januar salget har jo startet i møbelbutikkene, så det kan da ikke være så lenge igjen til data salget starter.

Lenke til kommentar
Januar salget har jo startet i møbelbutikkene, så det kan da ikke være så lenge igjen til data salget starter.

Kan ikke huske å ha sett "Det Store Datasalget"! :thumbdown:

Jo da Elkjøp og Expert og de har da Data salg også? Sikkert flere som vil rydde lagrene sine i Januar for plass til nyhetene som kommer utover våren.

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar

Jeg fant et godt tilbud på Komplett

Er denne noe å satse på ;)

og er det mulig å oppgradere skjermkortet. Hvis nei, hvor lenge kommer dette kortet til å vare?

Noen som har enn formening om hvor god fps jeg får på cs2 med dette skjermkortet. Skal også kjøpe 512 brikken hvis denne maskinen blir akutel.

Endret av methodman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...