cbcb Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Noen som vet om noen gode,billige og norske nettbutikker som selger Heatpipe fra Zalman til skjermkort ? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Microplex Har god erfaring med dem, det jeg bestilte var på vei dagen etter jeg besstilte det... Men er ikke denne feil postet? Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Forum -> Hardware -> Skjermkort,Skjermer ? Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 3dfxcool.no er vel faktisk noen kr. billigere enn microplex.no. Foresten, kjøp med viften til en 100,- Heatpipen blir varm, alt for varm uten viften. Glemte å sette i viftekontakten da jeg spilte nfsu her en dag. Fikk store lagg etterhvert på et uklokket 9800np, skjønte ingenting. Etter en stund så jeg viften var av.. *damn!* Klarte ikke å holde på Oversiden av heatpipen rett etterpå, og det er den siden uten direkte kontakt med GPU... Ooops Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå