firberblad Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hei Har lest litt om dette spillet, men desverre ikke kommet over så mange anmeldelser. Er det noen av dere som har prøvd og eventuelt kan anbefalle meg det eller fraråde det? Spiller mye Online RPG, blant annet Dark age of camelot, AO, SWG og Planetside + EVE. ( ja, jeg vet at det blir altfor dyrt pr. mnd.) Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Kan ikke direkte anbefale det, fordi jeg ikke har spillt det selv, men en venn av meg var betatester for det, og han mener det er ett av tidenes beste MMORPG spill. Som sagt kan ikke anbefale det, pga. ingen erfaring, men du kan jo få tak i det, har hørt veldig mye godt om spillet. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 les user reviews på game-rankings.com og amazon.co.uk, ikke mange som anbefaler det... heller ikke Erling E her på gamer.no Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=184167&hl=horizons Bruk søkeverktøyet neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg