Gå til innhold

Når jeg går tom for strømkabler til HD'ene ?

cbcb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok , men hvis jeg skal ha meg et nytt hovedkort som har s-ata porter , støtter det også IDE da ? eller må jeg ha et adapter da?

Vet ikke helt om jeg med på hva du spør om, men nei, du trenger ikke noe slags adapter for å koble IDE på et hovedkort med S-ATA.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
ok , men hvis jeg skal ha meg et nytt hovedkort som har s-ata porter , støtter det også IDE da ? eller må jeg ha et adapter da?

Vet ikke helt om jeg med på hva du spør om, men nei, du trenger ikke noe slags adapter for å koble IDE på et hovedkort med S-ATA.

-Stigma

Altså , de nye hovedkortene som bare har s-ata porter....hvordan kan jeg da bruke IDE disker?

Lenke til kommentar
Altså , de nye hovedkortene som bare har s-ata porter....hvordan kan jeg da bruke IDE disker?

Har det kommet hovedkort med kun sata porter ? hva med cdrom/dvd/cdbrenner/dvdbrenner ( u get the point) da ? har tilgode å se så mange av disse med sata kontakt...

Alle hovedkort har vel hvertfall minst 2 ide porter med plass til 4 ide disker av den "gamle typen" ?

Men enkelt sagt. Har du ikke S-ata disker kjøper du vel heller ikke hovedkort med kun s-ata ? :no:

Lenke til kommentar

-Stigma

Så vidt jeg vet finnes det ikke hovedkort med bare S-ATA. Det skal finnes adaptere for å tillate at du kobler vanlige IDE enheter på en S-ATA port, men dette er bare noe jeg har hørt tidligere. Jeg har ikke brukt S-ATA selv opptil nå, så jeg har ikke undersøkt det selv.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...