Gå til innhold

Er dette noe og satse på?

rmx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle her på overklokking klager over skjemkortet mitt så jeg må kjøpe meg et nytt...

Noen som vet hvordan ytelsen&overklokkings egenskapene er?

Eller er det noen som anbefaler et annet kort i samme pris klasse?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl :(

Kanskje fordi du juger med signaturen din! Du har aldri hatt det skjermkortet og fått 7k i 3dmarks..

Men til topic: 9600xt er veldig bra det. :yes:

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar
Er det noen som ha testet det 3DLabs kortet?

Det er veldig bra til store grafikk aplikasjoner....

DirectX 7.0 er det jo også...

Spør igjen jeg, har du noe bevis på at du fikk over 7000 med det kortet i 3dmark03?

Endret av razer
Lenke til kommentar
Er det noen som ha testet det 3DLabs kortet?

Det er veldig bra til store grafikk aplikasjoner....

Noen som vet hvor raskt minne og GPU 9600XT og 9800Pro har?

Hvordan er overklokkings egenskapene? :laugh:

Du er så latterlig rmx, du påstår fortsatt at du har fått 7k med det kortet. Uansett så hadde du ikke kjøpt det kortet for så å bytte det ut med radeon 9600XT.

Hvis du har fått 7000 i 3dmark så kan du poste screenshots her.' Og jeg tviler faktisk litt på resten av opsettet ditt.

Og ingen har sagt at 9600xt er bedre en 9800pro. Gi meg link til der hvor noen har sagt det?

Argh, blir irritert,

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar
Alle her på overklokking klager over skjemkortet mitt så jeg må kjøpe meg et nytt...

Noen som vet hvordan ytelsen&overklokkings egenskapene er?

Eller er det noen som anbefaler et annet kort i samme pris klasse?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl :(

Har en splendid ide her.. Selg det skjermkortet du påstår å ha, og kjøp deg en helt ny pc med prometeia på både cpu og vga... Da kan du nok klare å komme opp i de 78xx poengene i 3dmark03 som du påstår å ha.

Lenke til kommentar

Er ikke vanskelig å gjette hvorfor han ikke kommenterer spørsmål om å laste opp screenshots med bevis på 3DMark score med 3DLabs kortet. Kortet suger i 3DMark, enkelt og greit. Kortet er ikke laget for spill, fungerer svært dårlig i spill, og blir antakelig ikke brukt til andre spill enn kabal av de som faktisk har det kortet. Det er laget ene og alene for 3D applikasjoner som 3D Studio Max og liknende. Der er det selvsagt suverent. Blir akkurat som med Quadro hack'en til GeForce korta. De fleste som mod'a GeForce kort til Quadro oppdaget at de faktisk mistet ytelse, fremfor at det ble raskere.

Professjonelle 3D kort har mye funksjonalitet som er meget godt egnet for realtime arbeid med STORE OpenGL/Direct3D modeller. Dette gjør at de slipper å rendre scenene/sekvensene de jobber med, for å se hvordan de vil se ut med teksturer og slikt, noe de måtte i "gamle dager". Disse funksjonene er derimot ikke særlig godt egnet når man skal rendre "dårlig" kvalitet 3D i høy hastighet, slik spill gjør.

3D Labs kortet støtter dessuten hverken DirectX8 eller 9, og ville derfor antakelig score langt under 1500 i 3DMark03.

For mange var dette overflødig info, men kanskje noen var i tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...