ilex Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 ADVARSEL! Hvis du bruker IE6 (og winxp tror jeg) så vil denne linken føre til at du logger av pc'en. Det er helt trygt med Opera. http://www.krypton3d.com/xp ta en titt på source'n, tragisk. mulig det er lagt ut noen hotfixes for IE i den senere tid som tetter hullet, dunno =] [ Denne Melding var redigert av: ilex på 2002-03-05 19:24 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 eehh - Nei!? har prøvd flere ganger. skjer ingenting. prøvd begger URL'ene. kommer opp en liten firkant på begge men ingenting skjer. kanskje PC'en min er immun mot skade. Lenke til kommentar
chma Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Det er alltid den enkelte bruker som er ansvarlig for å ha et sikkert system med de rette innstillingene. Slutt og klag, det virker som hele dett landet er mot store selskap som tjener penger!!!!!!!!Inkuldert de hønsehjenrnene av noen byråkrater som styrer dette landet! Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 20:03, chma skrev:Det er alltid den enkelte bruker som er ansvarlig for å ha et sikkert system med de rette innstillingene. ...enig! Og siden Microsofts produkter gjennom flere år har demonstrert hårreisende dårlig sikkerhet, må første bud være å holde seg langt unna Microsofts produkter (f.eks. IE og Outlook). Folk som bruker Outlook har bare seg selv å takke når de får virus o.l. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 slutt å klag? hvem er det som klager? jeg bare ler jeg. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Så la være og bruke Microsoft-produkter da, men ikke prøv å "frelse" oss andre! :wink: Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Ganske arti, logga seg rett av her i gården.. Lenke til kommentar
chma Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 20:25, kingkong skrev: Quote: On 2002-03-05 20:03, chma skrev: Det er alltid den enkelte bruker som er ansvarlig for å ha et sikkert system med de rette innstillingene. ...enig! Og siden Microsofts produkter gjennom flere år har demonstrert hårreisende dårlig sikkerhet, må første bud være å holde seg langt unna Microsofts produkter (f.eks. IE og Outlook). Folk som bruker Outlook har bare seg selv å takke når de får virus o.l. var vel ikke det jeg mente, men hvis alle hadde hatt riktige innstillninger på PC-en og sikkelig virus software og firewall(box/software) ville det vært nesten null problem med feil, det er bare at det er et fåtall som har dette! Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 hehe virusprogrammet satt en stopper for den lille jækelen.... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 22:25, chma skrev: Quote: On 2002-03-05 20:25, kingkong skrev: Quote: On 2002-03-05 20:03, chma skrev: Det er alltid den enkelte bruker som er ansvarlig for å ha et sikkert system med de rette innstillingene. ...enig! Og siden Microsofts produkter gjennom flere år har demonstrert hårreisende dårlig sikkerhet, må første bud være å holde seg langt unna Microsofts produkter (f.eks. IE og Outlook). Folk som bruker Outlook har bare seg selv å takke når de får virus o.l. var vel ikke det jeg mente, men hvis alle hadde hatt riktige innstillninger på PC-en og sikkelig virus software og firewall(box/software) ville det vært nesten null problem med feil, det er bare at det er et fåtall som har dette! Ja, og da er det jo deres feil, ikke sant. Altsaa at M$ ikke fikser en feil foer det er blitt demonstrert hvordan den kan utnyttes. Hvorpaa de holder publisereren av feilen ansvarlig for skade som kan inntreffe ved at noen utnytter feilen foer de har somlet seg til aa lagge en fiks. *Kloer seg i hodet* Hvor mange maaneder var det det tok dem aa fikse USB-problemet i inXPerienced tro? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Hehe, dritkult! Minner meg om IE4-bugen der man fikk bluescreen av en HTML-fil med <META HTTP-EQUIV="REFRESH" CONTENT="0; URL=c:concon"> i headingen _________________ ThaPiRAyA [ Denne Melding var redigert av: GalFisk på 2002-03-06 08:56 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå