Andeeey Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Heisan.. jeg har denne pcen (pdf).. det jeg lurer på er om jeg bør oppgradere den med ett par tusen, eller selge den å legge til ett par tusen å bygge meg helt ny selv? Bruker pcen min til det aller meste.. så må ha en ganske god all around pc. har også lyst til å prøve meg på litt case modding Anders Lenke til kommentar
Royal Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Du kan jo beholde den du har og kjøpe et nytt skjermkort f.eks 9600XT og slenge inn en 512brikke med ram.. Så blir ikke den så gæern Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Kjøp en 256 mb brikke til, eller 512. Nytt skjermkort, som Royal sa. Og til slutt en 120/160 GB harddisk. Lenke til kommentar
veloek Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ville nå solt den og bygget en ny for en 3-5000.. Alltid mindre prakk med selv-bygde.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Du kan jo beholde den du har og kjøpe et nytt skjermkort f.eks 9600XT og slenge inn en 512brikke med ram.. Så blir ikke den så gæern Lettere sagt enn gjort... Det er vel en knøyyliten dritt HP pavilion tenker jeg, hadde en før denne. Skal si du _IKKE_ får bygd mye i den. Selg den på www.finn.no Lenke til kommentar
olavr Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Lettere sagt enn gjort... Det er vel en knøyyliten dritt HP pavilion tenker jeg, hadde en før denne. Skal si du _IKKE_ får bygd mye i den. Selg den på www.finn.no Det kan da ikke være noe problem å få plass til et nytt skjermkort og en ny RAM-brikke. Ellers ser PC'en grei nok ut den. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Greit nok med RAM, det bør vel gå , men gfx kort kan altså bli vanskelig... Lenke til kommentar
Andeeey Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Altså, jeg tenkte på å kanskje å bytte ute den rammen som er der, med 2x512 DDR DIMM ram... og kjøpe en ny ekstra HD.. Men kunne jeg få solgt PC'en så hadde jeg heller gjort det.. Og så bygd helt ny.. Har egentlig ikke så mye bruk for nytt grafikk kort... Men skal vurdere det Og ja, den er KNØTTLITEN.. ikke noe plass til å bygge eller modde.. ikke noe feste for en HD til heller, men det kan man alltids fikse.. De har virkelig jobba for å gjøre denne pcen så liten som mulig. takk for all hjelp.. Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå