Grim.Reaper Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har begge musene og lurer rett å slett på hvilken av de som er best...? Har tenkt til å kjøpe meg inteli 4.0 og steelpad (the aimbot) men lurer på om hvilke av de jeg har som er best? Hvilke andre mus og musematter kombinasjoner annbefales? Går for det meste til Gaming her, så det må være veldig bra presisjon og smooth musematte Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har intellimouse 3.0 og icemat black er veldig fornøyd med dette, spiller masse cs. Lenke til kommentar
Lyot Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Jeg har Logitech MX500 og Icemat. Det fungerer kjempebra og musen er ergonomisk perfekt. Jeg spiller ikke cs. Endret 20. januar 2004 av Lyot Lenke til kommentar
jornt Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hvilken syns du selv er best da? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 bump^^ Dette er da ikke lov. Men tilbake til topic, jeg har MS Intellimouse 4.0 + en tung "tøy"matte. Det fungerer veldig fint, men jeg regner med at det blir en fUNC når jeg får råd til det. Har hørt at Icemat bråker litt mye, så da holder jeg meg vekk fra den. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 nåh... begge er bra.... har vært borti begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå