Gå til innhold

Bytte mobil med åpnet pakning

nilie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*edit: Unnskyld, glemte en ting. Ikke på Komplett, de gjør _ikke_ slike ting.

hva mener du :dontgetit:

har svindla :scared: komplott data mange ganger med angrerett .

f.eks: det var en gang jeg ble lei av min prosessor fordi den var for slapp :roll:

så jeg tenkte så som så og begynte å planlegge min ondskapsfulle plan

Jeg tok ut hovedkortet og prosessoren, gikk ut i garasjen , dro frem et bilbatteri og to ledninge. Satte den ene ledningen på pluss polen og ned i hovedkortet og satte den andre ledningen på minus polen og ned på hovedkorten og brant litt forskjellige kretser osv.

etterpå gjorde jeg det samme med prosessoren ;)

komplett sa:

-Æ forstår itj ka som har skjedd men bægge e vaffal dø. Æ drar ut på lagere å hente et nytt hovedkort å prossæssor til dæ, vi har likedan inne sjø.

*Nei nei vent. hva om jeg kan få en tilgodelapp eller no ? :thumbup:

- Hær har du en tilgodelapp på 2000(eller hva de orginalt kostet)

- fyren på komplett

* me

:cool: my dirty little story :thumbs:

Hmm , men denne historien var om garantien ikke angrerett :cry:

ekstremt barnslig gjort!

er ikke garanti det er snakk om der. garanti gjelder _kun_ på fabrikkfeil, og _ikke_ på ta tullet du dreiv på med!!

Lenke til kommentar
[ekstremt barnslig gjort!

er ikke garanti det er snakk om der. garanti gjelder _kun_ på fabrikkfeil, og _ikke_ på ta tullet du dreiv på med!!

seff er det ikke sant :p

trodde dere forstod det etter hvordan historen var lagt opp :no:

men men :cry:

Endret av AmaZe
Lenke til kommentar
Du har IKKE angrefrist ved kjøp over disk med mindre butikken klart opplyser om noe annet les. Elkjøp.

kan man levere inn mobilen tilbake til elkjøp hvis man ikke er fornøyd med den,selv om den e åpnet og brukt og allting?

Ja

Så i praksis så kan jeg kjøpe meg en P900(på elkjøp),"leke" med den en uke,deretter levere den tilbake "fordi lyden på mp3spilleren var bånn i bøtta" og så få pengene tilbake? :laugh:

Lenke til kommentar

Fra Elkjop.no

Vi har bestemt at hvis du av en eller annen grunn ikke skulle bli fornøyd med et produkt du har kjøpt hos oss, skal det være vårt problem og ikke ditt. Da kan du bare returnere varen innen 30 dager og få alle pengene tilbake.Vi kaller det 30 dagers full returrett, for deg betyr det en garanti for at du alltid blir100% fornøyd!

Returretten gjelder ikke data, programvare eller produkter til personlig pleie, eller tjenester/abonnement i tilknytning til teleprodukter..

Utover dette, står det masse nyttig på forbrukerportalen.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...