nilie Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Er det mulig å få byttet en mobil med pakning som er åpnet? Kun sett på, ikke brukt. Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Benytt deg av angreretten på 2 uker eller noe. Si at du ikke var fornøyd med kjøpet. Selger må da gi deg pengene tilbake så vidt jeg veit.. Endret 27. desember 2003 av hei_det_er_robin Lenke til kommentar
nilie Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Må man ha en begrunnelse for at man ikke er fornøyd (feil, mangler?)? Takker for svar Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Nei.. hvorfor det.. Bare si at du ikke var fornøyd lissom. Den oppfylte ikke dine krav og behov. Hvilken mobil er det? Lenke til kommentar
nilie Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 hehe, får prøve på det da, og satse på at det går. Samsung E700 Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 hmmm... Hvis dem tilfeldigvis ber om en begrunnelse, si at du trenger mer minne.. Siden det ikke er mulighet for minneutvidelse på den mobilen.. Men, men.. lykke til. jeg går og legger meg nå... *trøtt* Skal vel ut og skaffe meg en p800 snart jeg. Brukt regner jeg med.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Benytt deg av angreretten på 2 uker eller noe. Si at du ikke var fornøyd med kjøpet. Selger må da gi deg pengene tilbake så vidt jeg veit.. hvis hun kjøpte den i webshopp ja Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Hvis du har kvittering, er de vel såpass service-innstilte at de sier at det er ok. *edit: Unnskyld, glemte en ting. Ikke på Komplett, de gjør _ikke_ slike ting. Endret 27. desember 2003 av sirpetterjones Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) *edit: Unnskyld, glemte en ting. Ikke på Komplett, de gjør _ikke_ slike ting. hva mener du Endret 27. desember 2003 av AmaZe Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 AmaZe; Om det du skriver er sant, er du en sann idi*t uten moral. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 *edit: Unnskyld, glemte en ting. Ikke på Komplett, de gjør _ikke_ slike ting. hva mener du har svindla komplott data mange ganger med angrerett . f.eks: det var en gang jeg ble lei av min prosessor fordi den var for slapp så jeg tenkte så som så og begynte å planlegge min ondskapsfulle plan Jeg tok ut hovedkortet og prosessoren, gikk ut i garasjen , dro frem et bilbatteri og to ledninge. Satte den ene ledningen på pluss polen og ned i hovedkortet og satte den andre ledningen på minus polen og ned på hovedkorten og brant litt forskjellige kretser osv. etterpå gjorde jeg det samme med prosessoren komplett sa: -Æ forstår itj ka som har skjedd men bægge e vaffal dø. Æ drar ut på lagere å hente et nytt hovedkort å prossæssor til dæ, vi har likedan inne sjø. *Nei nei vent. hva om jeg kan få en tilgodelapp eller no ? - Hær har du en tilgodelapp på 2000(eller hva de orginalt kostet) - fyren på komplett * me my dirty little story Hmm , men denne historien var om garantien ikke angrerett ekstremt barnslig gjort! er ikke garanti det er snakk om der. garanti gjelder _kun_ på fabrikkfeil, og _ikke_ på ta tullet du dreiv på med!! Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) [ekstremt barnslig gjort!er ikke garanti det er snakk om der. garanti gjelder _kun_ på fabrikkfeil, og _ikke_ på ta tullet du dreiv på med!! seff er det ikke sant trodde dere forstod det etter hvordan historen var lagt opp men men Endret 27. desember 2003 av AmaZe Lenke til kommentar
Rayden Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Du har IKKE angrefrist ved kjøp over disk med mindre butikken klart opplyser om noe annet les. Elkjøp. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Du har IKKE angrefrist ved kjøp over disk med mindre butikken klart opplyser om noe annet les. Elkjøp. kan man levere inn mobilen tilbake til elkjøp hvis man ikke er fornøyd med den,selv om den e åpnet og brukt og allting? Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Du har IKKE angrefrist ved kjøp over disk med mindre butikken klart opplyser om noe annet les. Elkjøp. kan man levere inn mobilen tilbake til elkjøp hvis man ikke er fornøyd med den,selv om den e åpnet og brukt og allting? Ja Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Du har IKKE angrefrist ved kjøp over disk med mindre butikken klart opplyser om noe annet les. Elkjøp. kan man levere inn mobilen tilbake til elkjøp hvis man ikke er fornøyd med den,selv om den e åpnet og brukt og allting? Ja Så i praksis så kan jeg kjøpe meg en P900(på elkjøp),"leke" med den en uke,deretter levere den tilbake "fordi lyden på mp3spilleren var bånn i bøtta" og så få pengene tilbake? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 *edit: Unnskyld, glemte en ting. Ikke på Komplett, de gjør _ikke_ slike ting. hva mener du Jeg mener at jeg kjøpte en ting på Komplett som jeg ikke fikk byttet, selv om det ikke var brukt Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 *edit: Unnskyld, glemte en ting. Ikke på Komplett, de gjør _ikke_ slike ting. hva mener du Jeg mener at jeg kjøpte en ting på Komplett som jeg ikke fikk byttet, selv om det ikke var brukt Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Fra Elkjop.no Vi har bestemt at hvis du av en eller annen grunn ikke skulle bli fornøyd med et produkt du har kjøpt hos oss, skal det være vårt problem og ikke ditt. Da kan du bare returnere varen innen 30 dager og få alle pengene tilbake.Vi kaller det 30 dagers full returrett, for deg betyr det en garanti for at du alltid blir100% fornøyd! Returretten gjelder ikke data, programvare eller produkter til personlig pleie, eller tjenester/abonnement i tilknytning til teleprodukter.. Utover dette, står det masse nyttig på forbrukerportalen.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå