mangler-brukeren-min Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 Prøver å logge inn etter oppgraderingen Sitat Vi sendte en e-post til *@*. Den inneholder en lenke du må trykke på for å bekrefte kontoen din. Du må bekrefte kontoen din før du kan bruke forumet som et innlogget medlem. Denne kommer aldri frem (ja, sjekket spam). Antar en massiv dropp i brukermasse om folk ikke får tilgang til brukeren sin ? Må bruke fake epost for å skrive det emnet her, for får bare " E-postadressen er allerede i bruk. " når jeg prøver bruke samme som min konto. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Jeg prøvde jevnlig fra ca. klokken 17 i går, uten å lykkes. I dag morges kom endelig en av dem i gjennom. Hvor det ble av alle de andre aner jeg ikke. Ikke i spam hos meg heller. Men det går an å prøve igjen. Geir 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Vi opplever noen små problemer med utsendelse av e-poster, men send meg brukernavnet ditt på PM så skal jeg validere den manuelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå