G Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 (endret) ? https://www.digi.no/artikler/gdpr-gir-darligere-vilkar-for-bilistene-ikke-lenger-mulig-a-benytte-veinettet-uten-a-bli-sporet-i-fem-ar/477089 Er ikke noe Ekstra-medlem jeg. Tidligere kunne man ofte finne artiklene på forumet ved å lete seg fram på overskrift. Denne artikkelen ser ut til å være blokkert for diskusjon, ihvertfall for ikke-Ekstra-medlemmer. Endret 12. november 2019 av G Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 Hva ser du hvis du går hit? Lenke til kommentar
G Skrevet 12. november 2019 Forfatter Del Skrevet 12. november 2019 Det var bedre, men må jeg sende deg PM hver gang før jeg får gått inn på dem da? ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. november 2019 Del Skrevet 12. november 2019 5 minutter siden, G skrev: Det var bedre, men må jeg sende deg PM hver gang før jeg får gått inn på dem da? ? Nei, jeg tror det var et problem med kategoriene hvor disse emnene publiseres. Hvis du gidder, test med et par andre artikler og si ifra hvis du opplever det samme der! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå