RogueFreak Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Da er det veldig offisielt! Raven Shield er spill nr 3 i Rainbow 6 serien. For pressrelease og noen flere screenshots sjekk ut Raven Shield Vil du se teasertraileren, se min første tråd om spillet. Noen som tror jeg gleder meg? :razz: Lenke til kommentar
Charon Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg gleder meg oxo! Men er det et helt nytt spill fra bunnen av, eller er det en mod/utvidelsepakke? Lite poeng med de to sistnevnte når vi har Ghost Recon :smile: _________________ AMD Athlon XP 1700+ (1,46 GHz) Abit KR7A-RAID 512 Mb Apacer DDR ram ASUS Geforce 2 Pro IBM 60 Gb 7200 rpm IBM 10 Gb 5400 rpm Creative Soundblaster Live! 17" SONY Trinitron Multiscan G220 [ Denne Melding var redigert av: Charon på 2002-03-09 05:40 ] Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Quote: On 2002-03-09 05:39, Charon skrev:Jeg gleder meg oxo! Men er det et helt nytt spill fra bunnen av, eller er det en mod/utvidelsepakke? Lite poeng med de to sistnevnte når vi har Ghost Recon :smile: Dette er et helt nytt spill slik som Rainbow Six og Rogue Spear var i sin tid. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 er det noen som har spillt black thorn noe? har det men har ikke prøvd det så mye.. ligger å gror i skuffen samen med Operation flashpoint.. begge er orginale.. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 OM jeg har spilt det... Hadde jeg bare kunne fått tilbake all tiden jeg har brukt på å spille alle R6/RS spillene... Men kjerts: hvorfor ikke prøve å runde både BT og OFP? Det er garantert verdt tiden på begge to Lenke til kommentar
kdog Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 RogueFreak : greit.. skal sette meg inn i det igjenn i helgen.. etter det skal det prøves på internett! :smile: har runna både R6, og missionpacken, Eagle Watch (het den det? :smile: å det var dritkult.. R6 runna jeg uten autoaim (så klart!) og uten å miste en eneste person.. det tok tid! det er mange spill i serien, og alle er bra! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 Jeg har runda alle spillene i R6 serien; Rainbow 6 Eagle Watch Rogue Spear Urban Operations Covert Ops Black Thorn + at jeg har et tonn med mods til spillene :razz: Autoaim'en i R6 spillene er noe forbanna herk...aldri brukt den...totalt ubrukelig! Skal du spille BT eller noe annet R6 spill på nettet, bruk ikke Ubi.com (den følger med i BT) Bruk MSN Gaming Zone...største online community til R6! (Se etter meg eller klanen...CSSCF) OPF derimot har jeg nesten ikke spilt på nettet... Ubi/Red Storm entertainment slipper nå også to nye Tom Clancy spill! Sum Of All Fears (basert på boka til Clancy og den kommende filmen basert på boka). Skal visstnok bruke enten engin'en fra RS eller GR... Splinter Cell. Bruker nye UT engin'en...spiller bare en agent med vekt på stealth! Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Slike spill er best på PC, men det kommer til Gamecube også, sammen med Ghost Recon. Kanskje de legger med en kul multiplayer mode på Gamecube versjonen. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Her er noen andre screenshots! dette blir bra. det som er nytt er bla. våpen i first person, noe de ikke har hatt tidligere. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 23. august 2002 Forfatter Del Skrevet 23. august 2002 Det er sluppet en gameplay video av Raven Shield, som er meget bra! Finnes i 3 størrelser(kvalitetsforskjell) 12 MB 38 MB 70 MB FTP-serveren til UBI.de er kjapp, så har du linje til det, last ned den største. (lå stødig på ca 230kbps hos meg) Ser vilt bra ut! Ooohhh jeg gleder meg... _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-08-23 23:14 ] Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Og demoen kommer ut om ca 2 uker :=) postet om det men det ble vel kanskje fjernet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå