E-H Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Hei Lurte bare på hvordan en harddiskbasert mp3-spiller takler jogging. Noen som vet noe om d? E-H Lenke til kommentar
haakka Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ipod takler jogging greit den Lenke til kommentar
veloek Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ja, men harde kakk er den følsom før.. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Zen familien tåler ikke joging. Tror ikke det er mange som tåler det. Har hørt folk som har klagd på at ipoden gikk i stykker etter jogging(dette kan jo være et engangstilfelle) Lenke til kommentar
texaco Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 med tanke på at det sitter en harddisk som har en/flere roterende disk(er) samt en lesehode som skal fly frem og tilbake vil jeg komme fram til at verken ipod, zen eller andre hdd mp3 spillere ikke er beregnet for jogging. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 jogger med min iPod, det går greit. Det hender at den en eller anne gang stopper, men ikke mer enn en gang per time. Det er min erfaring. Men hvis du har første generasjons iPod hakker det som et helvte. Lånte min far sin. Har ikke prøvet G3 iPod, men tror de er like gode eller bedre enn min til jogging. Men som tidligere sakt så er det ikke ment at de skal ristes på. Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Jeg har Zen, funker fint å jogge med den, men er ikke noe jeg vil anbefale siden harddisker har en tendens til å bli noe kranglete når de kastes rundt Må du ha musikk når du jogger, kjøper du en minnebasert ved siden av. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Vis du skal jogge så BØR du ha en minnebasert da, harddisker har jo ikke akuratt godt av humping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå