Sindre Rudshaug Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Kan jeg slippe gjennom samtaler fra et enkelt nummer og ingen andre, feks ved å skru av lyden, men at lyden aktiveres fra ETT spesifikt nummer? Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Jeg bruker Do not disturb funksjon med lyd kun fra kontakter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 (endret) Jeg bruker Do not disturb funksjon med lyd kun fra kontakter. Samme her, i tillegg har jeg aktivert at det ringer når et nummer har ringt to ganger i løpet av tre minutter. Endret 11. november 2019 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Samme her, i tillegg har jeg aktivert at det ringer når et nummer har ringt to ganger i løpet av tre minutter. Det som er irriterende med min (Huawei mate 10 pro) er at det etter oppdatering kommer en meldingslyd når det er ferdig å ringe.. Men bedre enn å høre ringelyd fra 99% spam. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Kan jeg slippe gjennom samtaler fra et enkelt nummer og ingen andre, feks ved å skru av lyden, men at lyden aktiveres fra ETT spesifikt nummer? Kan vel bare endre ringetone til i "ingenting" så gi ringetone til det ene nummeret du vil slippe igjennom. Lenke til kommentar
Sindre Rudshaug Skrevet 13. november 2019 Forfatter Del Skrevet 13. november 2019 Takk til alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå