Wekoudie Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Hei, har ett 24U rack med UPS som jeg ønsker å ha gaming PC i. Det er ca 10m unna der jeg skal ha selve pulten! I hvilken grad vil dette påvirke Tastatur og mus responstiden? Er det noe spesielle kabler eller utstyr jeg burde kjøpe for å ivareta responstiden til utstyret? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 (endret) Hva med thunderbolt kontroller i PC -> optisk thunderbolt kabel -> thunderbolt hub som har usb til tast/mus, thunderbolt til displayport for monitoren og headset/mic jacks. Det blir iallfall clean. 1 kabel til PC og resten inn i huben. Men kommer til å koste greit .. Endret 11. november 2019 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
shaizemaria Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Hva med thunderbolt kontroller i PC -> optisk thunderbolt kabel -> thunderbolt hub som har usb til tast/mus, thunderbolt til displayport for monitoren og headset/mic jacks. Det blir iallfall clean. 1 kabel til PC og resten inn i huben. Men kommer til å koste greit .. Finnes det noe greie 10m kabler? Virker som de fleste dør ut etter 1-2 års bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå