Peer Grynt Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Kan telefoner kjøpt på ebay fra USA eller England brukes i Norge dersom de er "unlocked"?. Hvorfor kan de eventuelt ikke brukes her? Hilsen Peer Grynt :-) Lenke til kommentar
Peer Grynt Skrevet 11. november 2019 Forfatter Del Skrevet 11. november 2019 Jepp! Så bra!! Ikke noe spesielt jeg bør vite?:-) Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Lenge siden jeg kjøpte mobil fra utlandet men da jeg gjorde det så fungerte det helt topp. Så sant den er "unlocked" og det ikke er noe annet som tilsier regionssperrer så skal det være good. Eneste du trenger å bekymre deg for er vel garanti osv. Om det ikke er så nøye så kjør på. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 På android er noe som heter global rom, for noen har china rom som betyr man får kun kinesisk språk eller engelsk hvis man er uheldig. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 11. november 2019 Del Skrevet 11. november 2019 Det er også noen telefoner som er ment for det kinesiske markedet f.eks og derfor ikke støtter alle frekvenser i Norge. Det kan bety dårligere dekning. Sjekk det først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå